En Ar

دکتر عبدالحسين کلانتري: حلقه‌هاي مياني همواره منشأ اثر بوده‌اند

معاون فرهنگي و اجتماعي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري در مراسم اختتاميه دوره حاميم ايلام، اظهار داشت: دانشجويان فعال فرهنگي مي‌توانند در از بين رفتن خلأهاي ايجاد شده در جامعه و ايجاد آشتي و همدلي موثر باشند.

دکتر عبدالحسين کلانتري ضمن خدا قوت به دست‌اندرکاران برنامه و دانشجويان، اظهار داشت: اميدواريم که ثمرات و برکات اين دوره‌ها را در آينده ببينيم و سال‌ها بود که نياز به کنشگران فرهنگي و سياسي در دانشگاه‌ها و در لايه دانشجويي احساس مي‌شد و بايد از دفتر نهاد رهبري تشکر کرد که اين بستر را مهيا کرد تا اين تشکيلات در قالب حلقه‌هاي مياني شکل بگيرد.

دکتر کلانتري ادامه داد: حلقه‌هاي مياني همواره منشأ اثر بوده‌اند و وقتي تحولات تاريخي را بخصوص در ايران مشاهده مي‌کنيم متوجه نقش و اثر حلقه‌هاي مياني براي نقش‌آفريني و ايجاد تحولات بزرگ در جامعه خواهيم شد و اين به ما نشان مي‌دهد که اگر فرصتي براي شما دانشجويان فراهم نکنيم تا کنشگري کنيد و ميانجيگري نماييد نمي‌توان انتظار تحولات مثبت در محيط فرهنگي و دانشجويي را داشت.

کلانتري خطاب به دانشجويان شرکت کننده در طرح حاميم گفت: هر چه فرصت کنش‌گري شما را در دانشگاه فراهم کنيم هزينه‌هاي مربوط به خطاها و اشتباهات هم کم خواهد شد و به ميزاني که اين فرصت‌ها را فراهم کنيم هم در کل کشور فرصت، پيش روي جامعه و نظام قرار خواهد گرفت.

وي تصريح کرد: ميدان دادن به جوانان و دانشجويان باعث خواهد شد تا ميزان زيادي از مديران جوان را تجربه کنيم و تجربه هم نشان داده است دانشجوياني که در حوزه‌هاي فرهنگي و سياسي فعاليت داشته‌اند بعدها و در مسيرهايي که قرار گرفته‌اند بهتر و بيشتر موفق بوده‌اند.

معاون فرهنگي و اجتماعي وزارت علوم، ادامه داد: دانشجويان فعال فرهنگي مي‌توانند در از بين رفتن خلأهاي ايجاد شده در جامعه و ايجاد آشتي و همدلي موثر باشند و در اين زمينه هم معاونين فرهنگي تسهيل‌گر مي‌باشند و کار اصلي را دانشجويان بايد انجام دهند حتي اگر با خطا باشد.

دکتر عبدالحسين کلانتري: حلقه‌هاي مياني همواره منشأ اثر بوده‌اند
شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها