En Ar

حجت‌الاسلام جوشقاني: خدا را در زندگي خود پررنگ کنيم

مدير موسسه «روايت سيره شهدا» در محفل شبي با شهدا براي فعالان شرکت کننده در دوره توانمندسازي دانشجويان فعال فرهنگي، سياسي و اجتماعي استان ايلام که در گلزار شهداي قم برگزار شد، اظهار داشت: مادران شهدا با آشنا نمودن اين عزيزان براي ارتباط‌گيري صميمانه با خدا، ائمه اطهار(ع) و آشنايي با آموزه‌هاي دين اسلام، زمينه‌ساز رسيدن آنها به مقام شهادت شدند.

حجت‌الاسلام والمسلمين حسين جوشقاني به نقش مادران در تربيت و تربيت فرزندان خود براي دفاع از آموزه‌هاي اسلام و وطن تاکيد کرد و راهکار محافظت فرزندان در برابر آسيب‌هاي اجتماعي را آشنايي فرزندان با سيره شهدا دانست.

حجت‌الاسلام والمسلمين جوشقاني تصريح کرد: شهدا به ما آموختند که اين دنيا پايدار نيست و همه ما متعلق به عالم ديگري هستيم و هنر شهدا اين بود بر سر هر دو راهي دنيا و آخرت، خدا را در نظر داشتند.

استاد حوزه علميه قم با بيان اينكه شهدا از مال و هواهاي دنيوي دل کندند و براي آسماني شدن پر گشودند، ابراز کرد: ما بر سر سفره شهدا نشسته‌ايم و تا قيامت مديون خون شهدا و جانفشاني و ايثار اين عزيزان هستيم.

جوشقاني با تاكيد بر اينكه بايد خدا را در زندگي‌ خود پررنگ کنيم و همواره با او انس و ارتباط برقرار کنيم، افزود: با فرهنگ جهاد و ايثار عطر و بوي خدا در زندگي ما جاري مي‌شود.

وي در ادامه روايت‌هايي را از زندگي شهدا در قبل و پس از شهادت عنوان کرد.

حجت‌الاسلام جوشقاني: خدا را در زندگي خود پررنگ کنيم
شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها