En Ar

دکتر ابوالفضل مظاهري: رسانه در حکم قدرت است و بايد ياد بگيريم که از اين قدرت استفاده کنيم

عضو هيئت تحريريه نشريه فرهيختگان در کارگاه آموزش نشريه براي فعالان شرکت کننده در دوره توانمندسازي دانشجويان فعال فرهنگي، سياسي و اجتماعي استان ايلام، اظهار داشت: دليل ضعف امروزه دانشجويان اين است که رسانه را کنار گذاشته‌اند و به همين دليل هم تا حدودي قدرت خود را از دست داده‌اند.

دکتر ابوالفضل مظاهري با بيان اينکه امروز کار رسانه‌اي يک بخش جدايي‌ناپذير از تشکيلات است، اظهار داشت: آنچه که تعيين‌کننده يک روايت است رسانه مي‌باشد و کار رسانه امروز فقط شامل يک پيام نيست بلکه خود پيام است و رسانه در حکم قدرت است و بايد ياد بگيريم که از اين قدرت استفاده کنيم.

مظاهري به ضعف دانشجويان در انتقال پيام‌ها و مفاهيم اشاره کرد و عنوان داشت: دليل ضعف امروزه دانشجويان اين است که رسانه را کنار گذاشته‌اند و به همين دليل هم تا حدودي قدرت خود را از دست داده‌اند و بايد توجه داشت که مادر فعاليت رسانه‌اي براي دانشجويان، نشريات دانشجويي است.

وي با ذکر اين نکته که اگر بخواهيم در عصر کنوني و تحولات جامعه تاثيرگذار باشيم بايد از قدرت رسانه استفاده کنيم، تصريح کرد: در فضاي رسانه‌اي دو شرط را بايد رعايت کرد و به آن مقيد بود و اينکه بايد مخاطب‌شناسي درستي را انجام داد و ياد بگيريم که کار درست رسانه‌اي انجام دهيم.

دکتر ابوالفضل مظاهري: رسانه در حکم قدرت است و بايد ياد بگيريم که از اين قدرت استفاده کنيم
شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها