En Ar

امام جمعه ايلام: موقعيتي که اکنون ما در آن قرار داريم در طول تاريخ شيعه خيلي حساس مي‌باشد

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه ايلام در مراسم افتتاحيه طرح "حاميم" که در دانشگاه ايلام برگزار شد، اظهار داشت: مشکلي که اکثر کشورهاي جوامع امروزي با آن مواجه هستند دروغگو بودن اشخاص با خداست و اينکه نمي‌توانند نقاب‌ها را از چهره خود بردارند.

حجت‌الاسلام اله‌نور کريمي‌تبار ادامه داد: حتي اگر مردم نماز بخوانند ولي با خداي خود صادق نباشند سرنوشت آنها اين است که به استعمار کشورهاي غربي در مي‌آيند و به ذلت بندگي غير خدا مبتلا خواهند شد.
وي خاطرنشان کرد: موقعيتي که اکنون ما در آن قرار داريم در طول تاريخ شيعه خيلي حساس مي‌باشد، همانگونه که در زمان حضرت علي(ع) مردم به خاطر تبليغات فراوان و نادرست دشمن، شناخت درستي از امام زمان خود نداشتند شاهد هستيم که دشمنان امروزه 0نيز همان رويه را در پيش گرفته‌اند و از اين رو مقام معظم رهبري توجه ويژه‌اي براي جهاد تبيين جهت شناخت بيشتر راه حق و حيله‌هاي دشمن دارند تا دشمن با اطلاعات غلطي که به ما مي‌دهد به هدف خود نرسد.
امام جمعه ايلام ضمن اشاره به ماجراي عاشورا، تصريح کرد: جهالت عوام و دين فروشي خواص باعث ايجاد واقعه عاشورا بود و اکنون نيز هجمه‌هاي فراواني را نسبت به ولايت فقيه و ارزش‌هاي ديني شاهد هستيم و هدف از اين تحرکات، دلسردي مردم‌ نسبت به حکومت اسلامي و تلاش براي ايجاد فاصله بين باورها و اعتقادات مذهبي مردم است و تلاش امروز دشمن اين است تا ذهنيتي براي دين‌زدايي، عفت‌زدايي و غيرت‌زدايي ايجاد کند که نبايد از آنها تقليد کورکورانه کرد.
طرح "حاميم" دوره‌اي جهت توانمندسازي دانشجويان فعال فرهنگي، سياسي و اجتماعي دانشگاه‌هاست که بايد در راستاي تحقق تمدن نوين اسلامي زمينه‌سازي نموده و وظيفه حلقه‌هاي مياني را ايفا کنند.

امام جمعه ايلام: موقعيتي که اکنون ما در آن قرار داريم در طول تاريخ شيعه خيلي حساس مي‌باشد
شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها