En Ar

پويش ملي در بهشت

مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌هاي استان خبر داد:

4موفقيت نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌هاي ايلام

ايسنا/ايلام مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌هاي استان از4موفقيت در پويش‌هاي ملي «در بهشت» و دعوت به مشارکت حداکثري مردم در انتخابات رياست جمهوري خبر داد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمين «غلامرضا غياثي» در گفت‌وگو با ايسنا، اظهار کرد: بر اساس ارزيابي‌هاي نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌ها، دفاتر نهاد ايلام موفق به کسب عنوان برنامه برگزيده پويش ملي «در بهشت» انتخاب شده‌اند.

وي گفت: بر اساس همين ارزيابي‌ها دفتر نهاد ايلام به عنوان دفتر برتر در برگزاري مسابقات کتابخواني و برگزاري توليدات رسانه‌اي و هنري انتخاب شده است.

مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌هاي استان ، ضمن تقدير از رئيس دانشگاه ايلام و همراهي مسئولان محترم دانشگاه‌هاي استان ،تصريح کرد: به ثمر نشستن اين فعاليت‌ها نتيجه هم‌افزايي همه دست‌اندرکاران و کارشناسان دفتر استان و نويددهنده‌ي انجام فعاليت‌هاي اثربخش در آينده است.

مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌هاي استان تصريح کرد: همچنين بر اساس ارزيابي مرکز هم انديشي و دانش‌افزايي استادان و نخبگان نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌ها، اساتيد دانشگاه‌هاي ايلام در پويش ملي دعوت حداکثري در انتخابات رياست جمهوري موفق به کسب رتبه اول کشوري شدند.

حجت‌الاسلام و المسلمين غياثي ضمن قدرداني از احساس مسئوليت اساتيد دانشگاه‌هاي استان ، ابراز اميدواري کرد با همکاري متقابل دولت و دانشگاهيان شاهد رفع بسياري از مشکلات جامعه باشيم.

 

پويش ملي در بهشت
شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها