En Ar

انتخابات

مرکز هم‌انديشي استادان و نخبگان دانشگاهي طي بيانيه‌اي مطرح کرد؛

دعوت بيش از 20هزار و 500 استاد دانشگاه به مشارکت حداکثري در انتخابات رياست جمهوري

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رساني نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌ها، بيش از20 هزار و 500 نفر از اساتيد دانشگاه هاي سراسر کشور در جهت دعوت مردم به مشارکت حداکثري در انتخابات پيش رو بيانه اي صادر کردند.

متن بيانيه بدين شرح است:

هموطنان عزيز؛ ملت شريف ايران؛
اين روزها ما در آستانه تصميمي بزرگ براي کشورمان قرار داريم. سرنوشت ما به عنوان يک ملت، چنان در هم تنيده است که هر تصميم جمعي ما، نه تنها براي چهارسال بلکه براي سالهاي متمادي، زندگي تک‌تک ما را تحت تأثير قرار خواهد داد. امروز ايران ما از يک سو با تهديد‌هاي فزاينده خارجي و از سوي ديگر با مشکلات اقتصادي و معيشتي و عدم تحقق برخي از اهداف انقلاب در داخل مواجه بوده و در کنار انتخاب دولتي کارآمد براي عبور از بحران‌هاي پيش‌رو و ترميم اقتصاد، بيش از هميشه به همدلي، انسجام ملي و مشارکت حداکثري نيازمنديم. بايد نشان دهيم که همه ما با هم هستيم. تک تک راي‌هاي ما در کنار هم به مثابه آجرهايي خواهند بود که بناي امنيت ملي ما را مي سازند و ما را غيرقابل شکست مي کنند و البته به تجربه هم آموخته ايم که هربار که اتحاد اين ملت بزرگ ضربه خورده، اردوگاه دشمن اميدوارتر به نتيجه بخش بودن تهديداتش شده و شاهد افزايش فشارها و ضربه به منافع ملي بوده‌ايم.

لذا ما استادان دانشگاههاي کشور با علم به دشواري‌ها و کاستي‌هاي فراروي ملت در حوزه اقتصاد و سياست، ضمن دعوت از نامزدهاي محترم انتخابات به رعايت انصاف، اخلاق و صداقت، از ملت بزرگ ايران براي حضور حماسي و حداکثري در انتخابات ?? خرداد و انتخاب دولتي استوار به پشتوانه مردمي دعوت مي نماييم و به اين جمله الهي معتقديم که، إنّ اللّه لا يغير ما بقوْمٍ حتّي يغيروا ما بأنْفسهمْ و تحقق ايران قدرتمند، نيازمند دولتي برخوردار از اراده ملي براي حل مشکلات اقتصادي و بالفعل نمودن آرمان‌هاي انقلاب مي باشد که بتواند همراه با آزاد نمودن انرژي جوانان اين مرز و بوم، بهاري نوين و تحول آفرين را در جهت حل برخي مسائل مزمن، جبران عقب ماندگي ها و استفاده از ظرفيت هاي مغفول رقم بزند.

ما در‌ کنار هم راهي بس دشوار براي دستيابي به زندگي‌ سعادتمندانه را پيموده‌ايم و در ‌اين راه از بذل مال و جان ابايي نداشته‌ايم. پس با رأي آگاهانه خود در انتخابات سرنوشت ساز پيش رو، با شهدايي که خون خود را تقديم اين خاک نموده اند و با مردان و زنان مبارزي که در طول تاريخ، تلاش خود براي استقلال و آزادي کشور مبذول داشته اند، پيمان مي‌بنديم که ثابت قدم تر از هميشه اين راه را ادامه دهيم.

لطفا" جهت شرکت در پويش، به همراه ?? هزار استادي که تابحال پيوسته اند، به آدرس http://hamandishi.nahad.ir/form_bayanieh_darkhaste_mosharekat_hadeaksari مراجعه و ضمن مشارکت به اساتيد ديگر نيز اطلاع رساني فرماييد.

انتخابات
شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها