En Ar

اختتاميه طرح ملي پويش در بهشت

آيين اختتاميه "پويش ملي در بهشت" صورت پذيرفت و پس از داوري و ارزيابي برنامه‌هاي اين پويش، برگزيدگان و منتخبان محورهاي اصلي پويش در دو بخش شركت‌كنندگان و برگزاركنندگان مشخص گرديد.

به گزارش روابط عمومي پويش ملي در بهشت؛ به نقل از روابط عمومي مرکز آموزش مجازي دانشگاهيان?? مردادماه ???? آيين اختتاميه "پويش ملي در بهشت" با رعايت دستورالعمل‌هاي بهداشتي ناشي از ويروس کرونا توسط مرکز آموزش مجازي دانشگاهيان در سالن اجتماعات نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌ها برگزار شد.

در اين مراسم حجت‌الاسلام والمسلمين مصطفي رستمي، رئيس نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌ها، معاونان و مديران ستادي نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌ها، دکتر مرتضي فاضلي، دبير پويش ملي در بهشت و برخي از مسئولان دفاتر برتر اين پويش حضور داشتند و شرکت‌کنندگان، علاقه‌مندان و برگزيدگان پويش نيز به صورت زنده، آيين اختتاميه را مشاهده کردند.

پويش ملي در بهشت طي دو نيم فصل با مشارکت دفاتر نهاد در دانشگاه‌هاي سراسر کشور از اواخر فروردين ???? تا اوايل تيرماه ???? برگزار شد.

در نيم فصل اول پويش(از ?? فروردين تا ?? ارديبهشت) اطلاع رساني، هماهنگي و آماده‌سازي دفاتر براي ورود به پويش، تبيين اهداف و تاثيرات پويش، شرح عمليات و فعاليت‌هاي هر بخش از پويش، آموزش اوليه فعالان رسانه‌اي دفاتر و شکل‌گيري صفحه مجازي و عرصه ارائه فعاليت‌هاي پويش در دستور کار قرار گرفت و در نيم فصل دوم پويش(از ?? ارديبهشت تا ??خرداد) نيز، آموزش و توانمندسازي، ارزيابي و آسيب شناسي نواقص، موانع و پيش نيازها، گزارش گيري و تحليل بررسي شد.

حدود ???? برنامه در "پويش ملي در بهشت" برگزار گرديد كه بيش از ??? هزار نفر در ويژه‌برنامه‌هاي پويش شركت كردند که اين تعداد شرکت‌کننده آن هم در طول ? ماه برگزاري پويش، بي‌سابقه و کم‌نظير بوده است.

بلافاصله پس از پايان اين پويش، ستاد مرکزي پويش ملي در بهشت، کميته‌اي را براي ارزيابي آثار و انتخاب برترين‌هاي اين پويش و امور تعيين شاخص‌ها و کيفيت‌ها تشکيل داد و داوري و ارزيابي برنامه‌هاي اين پويش انجام شد و برگزيدگان و منتخبان محورهاي اصلي پويش در دو بخش شركت‌كنندگان و برگزاركنندگان مشخص گرديد.

در بخش شرکت‌کنندگان، افراد شركت‌كننده در هر يك از محورهاي پويش، بر اساس امتيازهاي کسب‌شده و قرعه‌کشي، انتخاب شدند که اسامي آنها به‌زودي در پايگاه اطلاع‌رساني مرکز آموزش مجازي دانشگاهيان به آدرس http://ecnahad.ir/ اعلام خواهد شد.

در بخش برگزاركنندگان نيز، کميته انتخاب برترين‌هاي پويش ملي در بهشت پس از چندين جلسه نتايج اين بخش را اعلام کرد و دفاتر و استان‌هاي منتخب در ? رتب? دفاتر برتر، دفاتر برگزيده، دفاتر شايسته تقدير و دفاتر در حال رشد در محورهاي ? گانه پويش انتخاب شدند. همچنين بر اساس آثار و مستندات ارسالي دفاتر و استان‌ها، برنامه، دفتر و استان برتر در ? رتب? برتر، برگزيده، شايسته تقدير و در حال رشد انتخاب شدند. که اسامي دفاتر منتخب، منتشر شده و هم‌اکنون در پايگاه روابط عمومي مرکز آموزش مجازي دانشگاهيان قابل مشاهده است.

لازم به ذکر است در حالي که با شيوع ويروس کرونا روند حرکت جامعه به‌ويژه دانشگاه دچار تحول گرديد و باعث تعطيلي يا نيمه‌تعطيلي ظرفيت‌هاي فرهنگي، ديني و مذهبي در محيط دانشگاه‌ها شد، مرکز آموزش مجازي دانشگاهيان به عنوان بزرگترين سکوي آموزش مجازي کشور با برخورداري بيش از ?.???.??? نفر مخاطب ثبت‌نام‌شده با همکاري معاونت فرهنگي سياسي نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌ها و دفاتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌هاي سراسر کشور، در جهت پرکردن اين خلاها اقدام به راه‌اندازي پويش ملي در بهشت کرد و به صورت کلي هدف پويش ملي در بهشت احياي برنامه‌هاي فرهنگي، اجتماعي، ديني، مذهبي و... بود.

پويش ملي در بهشت در دو سطح ملي و استاني برگزار شد و تمامي برنامه‌هاي اين پويش در سامانه پويش به آدرس https://darbehesht.ecnahad.ir/   قابل مشاهده است.

 

اختتاميه طرح ملي پويش در بهشت
شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها