En Ar

تاسيس انديشکده

حجت الاسلام دکتر محمدنژاد:

در دفاتر استاني نهاد متناسب با ظرفيت‌هاي منطقه، انديشکده تاسيس مي‌شود

رئيس مرکز هم انديشي استادان و نخبگان دانشگاهي گفت: نشست‌هاي تخصصي هم انديشي در حال حاضر نسبت به برنامه‌هاي سخنراني و ديگر برنامه‌ها از جايگاه و امتياز ويژه اي برخوردار مي‌باشد.

 

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رساني نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌ها، حجت الاسلام دکتر محمدنژاد با ارايه گزارشي از فعاليت‌هاي مرکز، ضمن توصيه دبيران مراکز هم انديشي دانشگاه ها به  مطالعه و استفاده از مفاد آيين نامه و شيوه نامه‌هاي اجرايي مراکز هم انديشي، افزود: بر اساس آيين نامه شوراي انقلاب فرهنگي رئيس دانشگاه، عضو شوراي هم انديشي است و در جلسات حضور دارد.  بنابراين  به راحتي مي توانيد از امکانات دانشگاه جهت پيشبرد برنامه‌هاي مصوب  استفاده نماييد. همچنين معاون فرهنگي دانشجويي دانشگاه، بسيج اساتيد و جهاد دانشگاهي و هر مجموعه‌اي که با اساتيد مرتبط است، در اين آيين‌نامه داراي جايگاه بوده و عضو  شورا مي باشند. لذا از اين فرصتها بايد نهايت استفاده را نمود.

رئيس مرکز هم انديشي استادان و نخبگان دانشگاهي با اشاره به تغييرات جديد در نحوه برگزاري نشست‌هاي هم انديشي گفت: نشست‌هاي  تخصصي هم انديشي در حال حاضر از جايگاه ويژه اي برخوردار شده و نسبت به برنامه‌هاي سخنراني و ديگر برنامه‌ها از امتياز ويژه اي برخوردار مي باشد.

رئيس مرکز هم انديشي استادان و نخبگان دانشگاهي با اشاره به لزوم استفاده از ظرفيت مديران اجرايي دفاتر دانشگاه ها براي همراهي دبيران در اجراي برنامه ها و ارسال گزارش ها خواستار هماهنگي بيشتر در اين زمينه شدند.

حجت الاسلام محمدنژاد در ادامه با اشاره به استقبال خوب دفاتر دانشگاه ها از طرح انديشوران که در آن دفاتر هم انديشي با دعوت از نمايندگان مجلس در استان و مديران اجرايي استاني در کنار استادان دانشگاه‌ها، ضمن بررسي مشکلات شهرها و استان خود، که به ارايه راهکار علمي و عملي منجر مي شود، خواستار اهتمام ويژه در اين زمينه شد، حجت الاسلام محمدنژاد در ادامه با توجه به راه اندازي انديشکده‌هاي مختلف توسط مراکز هم انديشي که در توسعه کشور عزيزمان ايران نقش آفريني خواهند نمود. گفت: ساختاري تحت عنوان انديشکده پيشنهاد داده شده است که هر استان به تنهايي و يا دو استان با هم يک انديشکده تأسيس کنند و متناسب با ظرفيت‌ها و شرايط خود فعاليت نمايند.

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها