En Ar

آيين تکريم ومعارفه مسئول پيشين وجديد نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه ايلام

آئين تکريم و معارفه مسئول پيشين و جديد نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه ايلام برگزار گرديد

با حضور حجت‌الاسلام و المسلمين ميراحمدي معاون منابع انساني نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در  دانشگاه‌هاي کشور و دکتر علي‌اکبري رئيس دانشگاه ايلام، آئين تکريم و معارفه حجت‌الاسلام و المسلمين غياثي مسئول پيشين و حجت‌الاسلام و المسلمين مهدوي‌راد مسئول جديد نهاد نمانيدگي مقام معظم رهبري در دانشگاه برگزار گرديد.

   به گزارش روابط عمومي، آئين تکريم و معارفه حجت‌الاسلام و المسلمين غياثي مسئول پيشين و حجت‌الاسلام و المسلمين مهدوي‌راد مسئول جديد نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه ايلام با حضور حجت‌الاسلام و المسلمين ميراحمدي معاون منابع انساني نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در  دانشگاه‌هاي کشور، دکتر علي‌اکبري رئيس دانشگاه، حجت‌الاسلام و السملمين صادقي مديرکل امور دفاتر نهاد در دانشگاه‌ها، معاونين دانشگاه، روساي دانشگاه‌هاي استان، مسئولان نهاد نمايندگي در دانشگاه‌ها و جمعي از اساتيد و دانشجويان صبح ديروز در محل سالن فرزانگان برگزار گرديد.

در اين مراسم حجت‌الاسلام و المسلمين ميراحمدي معاون منابع انساني نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در  دانشگاه‌هاي کشور با بيان اينکه طبق تأکيد مقام معظم رهبري بايد از ويژگي نرم‌افزاري حضرت امام خميني (ره) استفاده کرد، اظهار داشت: يکي از ويژگي‌هاي ممتاز حضرت امام (ره) تحول‌خواهي بود، که با شجاعت و جسارت موفق به شکل‌گيري انقلاب اسلامي و سقوط رژيم پهلوي شد.

حجت‌الاسلام و المسلمين ميراحمدي يادآور شد: تحول به معناي گرايش مستمر به بهتر شدن و به داشته‌ها و وضع موجود قانع نشدن است و به هيچ عنوان هم معنايش اعتراض  و نفي وضع موجود نيست.

معاون منابع انساني نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در  دانشگاه‌هاي کشور، افزود: لازمه تحول خواهي؛ کار گروهي، تفاهم و وجود برنامه و نقشه راه است، تا با کمترين هزينه به اهداف موجود دست يافت.

حجت‌الاسلام و المسلمين ميراحمدي با بيان اينکه حجت‌اسلام و المسلمين غياثي، شخصيتي مسئوليت‌پذير و دغدغه‌مند است، ابراز اميدواري کرد ايشان در ادامه مسئوليت خود در سمت مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌هاي استان همچون گذشته موفق باشد.

معاون منابع انساني نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري با اشاره به بازديد خود از دانشگاه ايلام، تأکيد کرد خوشبختانه دکتر علي‌اکبري به خوبي منشاء خدمات ارزشمندي در دانشگاه ايلام بوده است.

در ادامه مراسم دکتر علي‌اکبري رئيس دانشگاه ايلام با بيان اينکه تجربه همکاري موفقيت آميز دوجانبه مديريت دانشگاه ايلام و نهاد نمانيدگي مقام معظم رهبري در دانشگاه مورد تأييد همگان است، يادآور شد: اين تجربه ناب، قابل استفاده در کل کشور است.

دکتر علي‌اکبري با تمجيد از شخصيت حجت‌الاسلام و المسلمين غياثي، گفت: استقلال، خردمندي و تعامل سه ويژگي بارز دکتر غياثي است و براي همين ايشان استقلال نهاد را حفظ کرد و باعث شد در بزنگاه‌ها تصميات درست گرفته شود و زمينه توسعه آموزش عالي استان فراهم گردد.

دکتر علي‌اکبري افزود: همچنين  دکتر غياثي بر امور دانشگاه اشراف داشت  و بدين لحاظ منشأ تصميمات درست و جامع گرديد، که کاهش خطاها را در پي داشت.

دکتر علي‌اکبري وجود روحانيون سرشنان و نخبه را يکي از سرمايه‌هاي ارزشمند براي دانشگاه ايلام عنوان کرد و گفت:  مقبوليت و محبويت و نفوذ اجتماعي به همراه  جايگاه مناسب علمي، باعث شده اين عزيزان يک سرمايه ملي براي دانشگاه ايلام باشند.

رئيس دانشگاه ايلام براي حجت‌الاسلام مهدوي‌راد در سمت جديد آرزوي موفقيت نمود و ابراز امدواري کرد، که روند مطلوب کنوني به خوبي ادامه پيدا کند.

در ادامه حجت‌الاسلام و المسلمين غياثي مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در  دانشگاه‌هاي استان با تشکر از زحمات و همراهي هيات رئيسه، اساتيد و کارکنان دانشگاه ايلام و بخصوص دکتر علي‌کبري در طول اين مدت، يادآور شد: هدف اين بود، که با حفظ حدود وظايف و اختيارات خدمات خود را به انجام برسانيم و لذا اگر موفقيتي حاصل شد، در سايه همکاري و توانايي همکاران عزيز  حاصل گرديد.

حجت‌الاسلام و المسلمين غياثي، افزود: گواهي مي‌دهم، که اين عزيزان سنگ تمام گذاشتند و با همراهي و همگامي در انجام وظايف کوتاهي و مانع‌تراشي نشد و  با اخلاص  و تمام توان مساعدت گرديد و زمينه عبور از چالش‌ها فراهم شد.

مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در  دانشگاه‌هاي استان، يادآور شد: وظيفه ما اين است براي خدمت به نظام مقدس جمهوري اسلامي و تعالي دانشگاه از پتانسيل اين عزيزان استفاده کنيم. 

در پايان اين مراسم حجت‌الاسلام و المسلمين مهدوي‌راد مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه ايلام، فرصت حضور در دانشگاه را براي خود يک فرصت مغتم عنوان کرد، که در چارچوب رسالت دفاتر نهاد براي تحقق سه هدف مهم شامل: اسلامي شدن دانشگاه، انقلابي شدن دانشگاه و گام دوم انقلاب تلاش نمايد.

حجت‌الاسلام مهدوي‌راد تأکيد کرد براي تحقق اين هدف دست همکاري به سوي همه دانشگاهيان دراز مي‌کنيم و پذيراي همکاري همگان هستيم.

شايان ذکر است، حکم مديريت حجت‌الاسلام و المسلمين غياثي در سمت مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در  دانشگاه‌هاي استان تمديد گرديد.

 

آيين تکريم ومعارفه مسئول پيشين وجديد نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه ايلام
شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها