En Ar

برگزاري نشست هيأت رئيسه دانشگاه ايلام با سرپرست دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه

نشست صميمانه هيأت رئيسه دانشگاه ايلام با حجت‌الاسلام و المسلمين مهدوي‌راد سرپرست دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه، در محل دفتر نهاد نمايندگي برگزار گرديد.

   به گزارش روابط عمومي، در اين نشست دکتر علي‌محمدي سرپرست دانشگاه با بيان اينکه بايد دانشجويان را براي ورود به اجتماع، خدمت به مردم و نظام اسلامي آماده کنيم، گفت: فعاليت‌‌هاي فرهنگي در سطح دانشگاه‌ها، حساسيت‌هاي خاص خود را دارد و نياز است با مشورت و هم‌افزايي زمينه ارتقاي سطح اين نوع فعاليت‌ها را در تراز انقلاب اسلامي فراهم ساخت.

سرپرست دانشگاه ايلام، افزود: مجموعه نهاد نمايندگي، به عنوان يک بازوي توانمند، مي‌تواند نقش تأثيرگذاري در اين فرآيند داشته باشد و به اجرايي شدن منويات و مطالبات مقام معظم رهبري در سطح دانشگاه‌ کمک کند.

در اين نشست، حجت‌الاسلام و المسلمين مهدوي‌راد سرپرست دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه ايلام، استقرار تيم مديريتي جديد در دانشگاه را موجب دلگرمي نيروهاي انقلابي دانست و يادآور شد: بايد نوع برنامه‌ريزي و مديريت در سطح دانشگاه‌ها به گونه‌اي رقم بخورد که زمينه جذب حداکثري دانشگاهيان فراهم شود.

حجت‌الاسلام و المسلمين مهدوي‌راد با اشاره سابقه طولاني دکتر علي‌محمدي در همکاري با دفتر نهاد نمايندگي در دانشگاه ايلام، اظهار کرد: خوشبختانه دکتر علي‌محمدي تجربه خوبي در حوزه مديريتي و بخصوص در حوزه ديني و فرهنگي دارند که اين مي‌تواند به توسعه دانشگاه ايلام در اين عرصه کمک شاياني نمايد.

 

 

 

 

  • برگزاري نشست هيأت رئيسه دانشگاه ايلام با سرپرست دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه
  • برگزاري نشست هيأت رئيسه دانشگاه ايلام با سرپرست دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه

برگزاري نشست هيأت رئيسه دانشگاه ايلام با سرپرست دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه برگزاري نشست هيأت رئيسه دانشگاه ايلام با سرپرست دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه برگزاري نشست هيأت رئيسه دانشگاه ايلام با سرپرست دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه برگزاري نشست هيأت رئيسه دانشگاه ايلام با سرپرست دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه برگزاري نشست هيأت رئيسه دانشگاه ايلام با سرپرست دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه

برگزاري نشست هيأت رئيسه دانشگاه ايلام با سرپرست دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه
شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها