En Ar

نشست هم انديشي سرپرست دانشگاه ايلام و مسئولان دفاتر نهاد نمايندگي

نشست هم‌ انديشي دکتر علي‌محمدي سرپرست دانشگاه ايلام با حجت‌الاسلام و المسلمين دکتر غياثي مسئول دفاتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در استان و حجت‌‌الاسلام و المسلمين مهدوي‌راد مسئول دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه ايلام، دکتر رشنوادي مشاور رئيس و مدير حوزه رياست، دکتر عباسي معاون مدير حوزه رياست و کارشناسان دفتر نهاد، عصر ديروز در محل سالن جلسات حوزه رياست برگزار گرديد.

   به گزارش روابط عمومي، در اين نشست، دکتر علي‌محمدي سرپرست دانشگاه ايلام، با ابراز خرسندي به جهت حضور در بين مسئولان و کارشناسان دفتر نهاد نمايندگي در استان و دانشگاه، اظهار کرد:  فرصت خدمتي، در اختيار اينجانب و همکارانم قرار گرفته، که زود گذر است و آنچه که ماندگار خواهد بود، آثار اين مديريت  است، لذا اميدواريم در پايان اين مسير، رضايت خداوند و عزيزان دانشگاهي را کسب کنيم.

دکتر علي‌محمدي، برخورد کريمانه را رويکرد تيم مديرتي جديد دانشگاه ايلام عنوان کرد و اظهار داشت: بر اساس دستور قرآن همه مؤمنان موظف به برخورد کريمانه با همنوعان خود هستند و بر اين اساس، تيم مديريتي جديد دانشگاه ايلام سعي خواهد کرد، که با لطف و مهرباني با همه اعضاي خانواده بزرگ دانشگاه ايلام رفتار کند و شأن و کرامت آنها را حفظ نمايد و فضاي همدلي و دوستي را در محيط دانشگاه حاکم نمايد.

سرپرست دانشگاه ايلام، با بيان اينکه پويايي برنامه‌هاي فرهنگي در دانشگاه‌ها، منوط به آسيب‌شناسي اقدامات و برنامه‌هاي کنوني است، اظهار داشت: پي‌گيري و اجراي مطالبات مقام معظم رهبري در دانشگاه‌ها، اساس رويکرد ماست. رويکردي، که اميد مي‌رود زمينه پويايي فرهنگي را در سطح دانشگاه فراهم سازد.

دکتر علي‌محمدي، افزود: انتظار داريم، براي رسيدن به اين هدف فرهنگي و اجتماعي، مجموعه دفاتر نهاد نمايندگي در سطح استان و به ويژه دانشگاه ايلام، در اين مسير با ما همراهي کامل داشته باشند.

سرپرست دانشگاه ايلام در بخش ديگر سخنان خود، با بيان اينکه از سال 1370 که دانشگاه ايلام تأسيس شد، همه رؤساي پيشين به اقتضاي شرايط زماني و امکانات موجود در آن زمان، براي اعتلاي دانشگاه ايلام متقبل زحمت شد‌ه‌اند، بيان داشت: کساني که در سال‌هاي ابتدايي تأسيس دانشگاه ايلام، مديريت دانشگاه را عهده‌دار بوده‌اند، با وجود کمبود نيروي انساني، به خوبي توانستند دانشگاه را در مسير توسعه ريل‌گذاري کننند و لذا بايد قدردان همه آنها باشيم.

دکتر علي‌محمدي با اشاره به اقدامات و برنامه‌هاي انجام شده در دوره مديرت خودش در سال‌هاي مابين 1389 تا فروردين 1393، اظهار داشت: در آن دوره به همت همه دانشگاهيان، تلاش زيادي براي توسعه دانشگاه ايلام انجام گرفت، که مي‌توان به اخذ مجوز 12 رشته تحصيلي در مقطع دکتري، افزون بر اخذ مجوز رشته‌هاي متعدد در مقاطع کارشناسي و کارشناسي ارشد اشاره کرد، که زمينه توسعه آموزشي و پژوهشي بيشتر دانشگاه را فراهم نمود.

سرپرست دانشگاه ايلام، مستقل شدن هيأت مميزه دانشگاه از دانشگاه رازي، را بزرگترين دستاورد آن دوره دانست و بيان داشت: زماني که هيأت مميزه دانشگاه ايلام در زير مجموعه دانشگاه رازي قرار داشت، اعضاي هيأت علمي براي ارتقاء، مسير دشواراي را به لحاظ اداري بايد طي مي‌کردند و براي همين فشار روحي زيادي بر آنها وارد مي‌شد و عليرغم اينکه دانشگاه ايلام شرايط مقرر براي استقلال هيأت مميزه را نداشت، با لطف خداوند متعال، پي‌گيري‌ها و رايزني‌‌ها نتيجه داد و سرانجام هيأت مميزه دانشگاه ايلام از دانشگاه رازي منفک شد.

دکتر علي‌محمدي، افزود: منفک شدن هيأت مميزه از دانشگاه رازي، هويت جديدي به دانشگاه ايلام بخشيد و سبب تسهيل در ارتقاي اعضاي هيأت علمي دانشگاه و ساير امور ذيربط شد، به گونه‌اي که در اثر اين تحول ماندگار، شاهد ارتقاي بسياري از اعضاي هيأت علمي به رتبه دانشياري و استاد تمامي هستيم.

در ادامه اين نشست حجت‌الاسلام و المسلمين غياثي مسئول دفاتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در استان ايلام نيز با بيان اينکه مجموعه دفاتر نهاد نمايندگي، آمادگي لازم براي کمک به تيم مديريت جديد دانشگاه را دارد، تأکيد کرد: با توجه به سابقه و ظرفيت نهاد نمايندگي، آمادگي داريم مشاوره لازم را در اختيار تيم مديريتي جديد دانشگاه قرار دهيم و در اين مسير از هيچ کمکي مضايقه نخواهيم کرد.

در اين نشست حجت‌‌الاسلام و المسلمين مهدوي‌راد مسئول دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه ايلام، حضور مديران انقلابي در رأس دانشگاه‌ها را نويدبخش تقويت جريان‌ها و نيروهاي انقلابي  عنوان کرد و گفت: اصل مهم از نظر رهبر معظم انقلاب اسلامي انقلابي بودن، انقلابي ماندن و انقلابي عمل کردن است و لذا بايد همه ما تلاش کنيم، اين مطالبه رهبر انقلاب را برآورده نمائيم.

حجت‌‌الاسلام و المسلمين مهدوي‌راد، افزود: با اين رويکرد مي‌توانيم شاهد توسعه روابط و تعامل بيشتر، مابين مديريت دانشگاه و دفتر نهاد نمايندگي باشيم، که قطعاً در بالندگي دانشگاه مؤثر خواهد بود.

 

  • نشست هم انديشي سرپرست دانشگاه ايلام و مسئولان دفاتر نهاد نمايندگي برگزار گرديد
  • نشست هم انديشي سرپرست دانشگاه ايلام و مسئولان دفاتر نهاد نمايندگي برگزار گرديد

نشست هم انديشي سرپرست دانشگاه ايلام و مسئولان دفاتر نهاد نمايندگي برگزار گرديدنشست هم انديشي سرپرست دانشگاه ايلام و مسئولان دفاتر نهاد نمايندگي برگزار گرديدنشست هم انديشي سرپرست دانشگاه ايلام و مسئولان دفاتر نهاد نمايندگي برگزار گرديدنشست هم انديشي سرپرست دانشگاه ايلام و مسئولان دفاتر نهاد نمايندگي برگزار گرديدنشست هم انديشي سرپرست دانشگاه ايلام و مسئولان دفاتر نهاد نمايندگي برگزار گرديدنشست هم انديشي سرپرست دانشگاه ايلام و مسئولان دفاتر نهاد نمايندگي برگزار گرديدنشست هم انديشي سرپرست دانشگاه ايلام و مسئولان دفاتر نهاد نمايندگي برگزار گرديدنشست هم انديشي سرپرست دانشگاه ايلام و مسئولان دفاتر نهاد نمايندگي برگزار گرديدنشست هم انديشي سرپرست دانشگاه ايلام و مسئولان دفاتر نهاد نمايندگي برگزار گرديد

نشست هم انديشي سرپرست دانشگاه ايلام و مسئولان دفاتر نهاد نمايندگي
شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها