En Ar

انعقاد تفاهم‌نامه همکاري ميان دانشگاه ايلام و مرکز شتاب‌دهنده دورنما

     در راستاي سياست‌هاي دانشگاه در خصوص ايجاد زير ساخت‌هاي لازم جهت حمايت از ايده‌هاي نوآورانه و طرح‌هاي فناورانه و تاسيس شرکت‌هاي دانش بنيان جلسه مشترک دفتر ارتباط با صنعت و شرکت شتاب‌دهنده دورنما، با حضور جناب آقاي مهندس صيادي مدير مرکز شتاب‌دهنده دورنما؛ جناب آقاي دکتر  مهدي‌زاده، معاون محترم پژوهش و فناوري، جناب آقاي دکتر يگانه،مدير مرکز رشد و واحدهاي فناور و جناب آقاي دکتر صيدي، مدير دفتر ارتباط با صنعت و جامعه روز چهارشنبه 1397/9/7 در دفتر معاونت پژوهشي برگزار گرديد.

     در اين نشست دو طرف بر همکاري مشترک در ايجاد فرصت‌هاي مناسب براي دانشجويان و فارغ التحصيلان دانشگاه جهت راه‌اندازي کسب و کار بر پايه فناوري‌هاي نوين تاکيد نمودند.

     برگزاري دوره‌هاي آموزشي و ترويجي مهارت‌هاي فني، حمايت از همايش‌هاي ملي و منطقه‌اي مرتبط با مرکز رشد و انجام خدمات مرتبط با توسعه، رشد و ارتقاي واحدهاي فناور مستقر در مراکز تحت پوشش طرفين، برخي از تعهدات مشترک اين تفاهم‌نامه مي‌باشند.

انعقاد تفاهم‌نامه همکاري ميان دانشگاه ايلام و مرکز شتاب‌دهنده دورنما انعقاد تفاهم‌نامه همکاري ميان دانشگاه ايلام و مرکز شتاب‌دهنده دورنما
شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها