En Ar

نشست تخصصي چالش ها و راهکارهاي ارتقاء سلامت روان در استان ايلام

     نشست تخصصي چالش ها و راهکارهاي ارتقاء سلامت روان در استان ايلام (علل، راهکارها و اقدامات) صبح روز چهارشنبه (1397/7/11) با هماهنگي دفتر ارتباط با صنعت و جامعه و با حضور آقاي دکتر علي اکبري، آقاي دکتر مهديزاده، آقايدکتر شيرخاني، آقايدکتر نعمتي، خانم دکتر طهماسبي(مديرکل امور اجتماعي استانداري)، اساتيد و صاحب نظران در محل سالن فرزانگان برگزار گرديد.

      در اين نشست، دکتر علي اکبري با اعلام اينکه  براي مقابله با آسيب هاي اجتماعي بايد قبول کنيم که بصورت جمعي کار کنيم و با گفتگو و تعامل، اختلافات و تنش ها را کم کرد و کنار گذاشت، تا زمينه همدلي و همراهي در انجام تحقيقات علمي فراهم گردد تأکيد کرد: نظر به وجود اساتيد صاحب نام و مجرب در مجموعه دانشگاه هاي استان، نيازي نيست دستگاه هاي اجرايي پژوهش هاي خود را به محققان خارج استان واگذار کنند.

     در ادامه دکتر مهديزاده، معاون پژوهش و فناوري دانشگاه،  تأکيد کرد در راستاي مسئوليت اجتماعي دانشگاه و با همکاري استانداري ايلام، مباحث تخصصي اجتماعي استان ايلام بصورت ويژه و با حضور اساتيد و صاحب نظران مورد بحث و بررسي قرار  مي گيرد و مجموعه اين نشست ها همراه با راهکارها و پيشنهادات ارائه شده در آذر ماه بصورت کتاب به چاپ مي رسد و در دسترس همگان قرار خواهد گرفت.

    در پايان اين نشست، دکتر جهانشاه محمد‌زاده، دانشيار دانشگاه ايلام، دکتر يادگاري، عضو هيات علمي دانشگاه علوم پزشکي، دکتر مامي، عضو هيات علمي دانشگاه آزاد اسلامي ايلام و دکتر موسوي از پژوهشگران آموزش و پرورش استان مقالات و پژوهش خود را در زمينه علل، راهکارها و اقدامات، براي ارتقاء سلامت روان در استان ايلام ارائه کردند.

نشست تخصصي چالش ها و راهکارهاي ارتقاء سلامت روان در استان ايلام نشست تخصصي چالش ها و راهکارهاي ارتقاء سلامت روان در استان ايلام
شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها