En Ar

نشست مشترک با مديران ارشد شرکت بهره‌برداري نفت و گاز غرب کشور

 نشست مشترک مديران ارشد شرکت بهره‌برداري نفت و گاز غرب کشور و دانشگاه ايلام در راستاي همکاري‌هاي علمي و پژوهشي صبح روز چهارشنبه 97/4/20 در سالن فرزانگان آيت‌اله حيدري برگزار شد.

    در اين نشست که با حضور دکتر علي اکبري، رئيس                    دانشگاه ايلام، دکتر مهدي‌زاده، معاون پژوهش و فناوري، دکتر شيرخاني، معاون فرهنگي و دانشجويي، دکتر صيدي، مدير دفتر ارتباط با صنعت و دکتر مسعود صيدي، رييس دانشکده نفت، جمعي از اعضاي هيات علمي دانشکده فني و مهندسي و دانشکده نفت، مهندس ناصري‌پور، مدير عامل، مهندس کاظمي، مدير عمليات، دکتر ساکي مدير پژوهشي شرکت بهره‌برداري نفت و گاز غرب کشور و هيات همراه برگزار گرديد؛ دو طرف به بحث و تبادل نظر پيرامون ظرفيت‌هاي دانشگاه ايلام و شرکت بهره‌برداري نفت و گاز غرب در راستاي گسترش همکاري‌هاي متقابل پرداختند.

در اين نشست دکتر علي اکبري، رئيس دانشگاه، تأکيد کرد:  بواسطه اينکه منابع عظيم نفت و گاز در استان ايلام وجود دارد، واضح است که دانشگاه ايلام خود را موظف مي داند در کمک به توسعه صنعت نفت و گاز اهتمام بورزد و در اين راستا مي توان از وجود اساتيد مجرب رشته هاي مختلف مهندسي، فني و علوم پايه، آزمايشگاه مرکزي دانشگاه بعنوان يکي از بهترين آزمايشگاهاي کشور و منطقه و ظرفيت پايان نامه هاي کارشناسي ارشد و دکتري دانشگاه و موارد مشابه استفاده کرد.

 همچنين در اين نشست، طرفين در زمينه بازديد اساتيد و دانشجويان دانشگاه از مناطق عملياتي، حمايت مالي شرکت از پايانه نامه هاي دانشجويي (کارشناسي ارشد تا سقف 8 ميليون تومان و دکتري تا سقف 12 ميليون تومان)، تشکيل جلسات تخصصي، حمايت از پژوهش هاي اساتيد بر حسب اولويت هاي پژوهشي مورد نياز، برگزاري کارگاه هاي آموزشي، برگزاري دوره‌هاي آموزشي کوتاه‌مدت  توافق بعمل آوردند.

 در پايان از بخش‌هاي مختلف آزمايشگاه مرکزي و آزمايشگاه قير و آسفالت دانشکده نفت بازديد جمعي بعمل آمد و  در خصوص استفاده از ظرفيت آزمايشگاه مرکزي و انتقال آزمايش‌هاي شرکت بهره‌برداري نفت و گاز به آزمايشگاه قير و آسفالت دانشگاه ايلام، استقبال شد.

 

 

 

  

نشست مشترک با مديران ارشد شرکت بهره‌برداري نفت و گاز غرب کشور نشست مشترک با مديران ارشد شرکت بهره‌برداري نفت و گاز غرب کشور
شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها