En Ar

بازديد معاون فرهنگي وزارت علوم از غرفه نمايشگاهي دانشگاه ايلام در جشنواره حرکت

دکتر سيد ضياء هاشمي معاون فرهنگي و اجتماعي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري در بازديد از غرفه هاي نمايشگاهي شرکت کننده در جشنواره حرکت با حضور در غرفه نمايشگاهي دانشگاه ايلام با کارشناس و دانشجويان مسئول اين غرفه به گفتگو پرداخت. دکتر هاشمي با اشاره به اينکه استان ايلام از استان هاي قابل احترام براي مسئولين وزارت علوم است اين نمايشگاه را بسيار ارزنده و خوب توصيف کرد.
سيد ضياء هاشمي در ادامه گفتگو با مسئولين غرفه جاي موسيقي سنتي ايلام را در غرفه نمايشگاهي دانشگاه ايلام خالي دانست و گفت بهتر بود از موسيقي حماسي ايلام در اين غرفه استفاده مي کرديد تا ارزشهاي والاي استان ايلام را به ديگر استانها معرفي کرديد.
در پايان سيد ضياأ هاشمي دستاوردهاي موجود در غرفه نمايشگاه دانشگاه ايلام را خوب و مثبت ارزيابي نمود.
لازم به ذکر است در مراسم اختتاميه ششمين جشنواره حرکت، غرفه نمايشگاه دانشگاه ايلام به عنوان غرفه برگزيده اين جشنواره انتخاب شد.
بازديد معاون فرهنگي وزارت علوم از غرفه نمايشگاهي دانشگاه ايلام در جشنواره حرکت بازديد معاون فرهنگي وزارت علوم از غرفه نمايشگاهي دانشگاه ايلام در جشنواره حرکت بازديد معاون فرهنگي وزارت علوم از غرفه نمايشگاهي دانشگاه ايلام در جشنواره حرکت بازديد معاون فرهنگي وزارت علوم از غرفه نمايشگاهي دانشگاه ايلام در جشنواره حرکت
شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها