En Ar

معرفي نفرات برتر مسابقه طراحي يادمان شهداي گمنام دانشگاه ايلام

نفرات برتر مسابقه طراحي يادمان شهداي گمنام دانشگاه ايلام در تاريخ سه شنبه 15/11/1392 با اعلام نظر هيأت داوران اعلام گرديد.

معاونت  فرهنگي و اجتماعي دانشگاه ايلام با عنايت به مقام رفيع شهداي گمنام دانشگاه اقدام به فراخوان  طراحي يادمان شهداي  جاويد الاثر دانشگاه از طريق مسابقه و در سطح دانشجويان نمود که در اين فراخوان توجه به موارد زير از جمله مهمترين نکات در طراحي لحاظ شد:

الف: طراحي يادمان شهداي جاويدالاثر در ضمن به نمايش گذاشتن ويژگي هاي طراحي معماري همراه با خلاقيت و نوآوري، بايد مبين مفهوم شهادت و کمال و تلفيق هنرمندانه در بکارگيري نمادها در يادآوري عاشورا، انقلاب، امام و شهدا باشد.

ب: طرح بايد داراي نمايي چهارجانبه باشد بنحوي که هر طرف گوياي مفهومي خاص و در مجموع داراي وحدت و انسجام فرمي باشد.

پ: طرح المان بايد در جهت نيل به ايده­ها و تفکرات جديد خلاقانه در عرصه معماري و ايجاد اثري ماندگار و ارزنده باشد.

ت: انتظار مي­رود که طرح علاوه بر تطابق فرمي و خلاقانه با موضوع شهادت، ايثار و آزادگي بعنوان يک طرح ارزنده فرهنگي، بر فضاي معنوي دانشگاه  تأثير گذار باشد.

ث: در اين طرح الهام از نمادهاي اسلامي ايراني در به نمايش گذاشتن مفاهيم هبوط و عروج است.  خلاقيت  در نور پردازي طبيعي و مصنوعي به نحوي که المان در طول روز و شب بصورت بارزي جلوه گر باشد بايد مد نظر قرار گيرد.

پس از پايان مهلت فراخوان تعداد 12 طرح به دبيرخانه ارسال گرديد و هيأت داوران از ساعت 10 صبح در دفتر معاونت فرهنگي تشکيل جلسه داد و طبق برنامه­ريزي قبلي به هر يک از شرکت کنندگان در اين فراخوان 5 دقيقه وقت داده شد تا از طرح ارسالي خود در حضور هيأت داوران دفاع کنند. پس از صحبت­هاي شرکت­کنندگان، داوران به صورت تخصصي به بررسي طرح­ها در زمينه هاي گوناگون معماري، فرهنگي، مذهبي،مالي و... پرداختند که پس از بحث و تبادل نظرهاي مختلف هيأت داوران سه طرح آقايان: ايمان سروش دانشجوي رشته معماري دانشگاه ايلام، رضا جوادي دانشجوي رشته معماري دانشگاه ايلام و سرکار خانم سکينه روستايي دانشجوي رشته معماري دانشگاه ايلام به صورت مشترک به عنوان طرح­هاي برگزيده انتخاب و مقرر شد که ترتيب نفرات برتر پس از اعلام نظر معاونت فني و مهندسي بنياد حفظ و ارزشهاي اسلامي دفاع مقدس اعلام شود.

 لازم به ذکر است به سه طرح برگزيده در مرحله اول به هرکدام مبلغ 500 هزار تومان اهدا و مابقي پس از اعلام نظر معاونت فني و مهندسي بنياد حفظ و ارزشهاي دفاع مقدس اهدا شود و همچنين به کليه شرکت کنندگان مبلغ 100هزار تومان به ازاي هر طرح به همراه لوح شرکت در جشنواره اهدا شود. اين جلسه رأس ساعت 15:30 با ذکر صلوات بر محمد و آل محمد پايان يافت.

 

معرفي نفرات برتر مسابقه طراحي يادمان شهداي گمنام دانشگاه ايلام معرفي نفرات برتر مسابقه طراحي يادمان شهداي گمنام دانشگاه ايلام معرفي نفرات برتر مسابقه طراحي يادمان شهداي گمنام دانشگاه ايلام معرفي نفرات برتر مسابقه طراحي يادمان شهداي گمنام دانشگاه ايلام
شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها