En Ar

بيانيه معاونت فرهنگي و اجتماعي و پايگاه مقاومت اداري به مناسبت نهم ديماه

فتنه­ ي ?? تنها آن چيزي نبود که توي خيابان به وسيله­ ي تعدادي آدم ديده شد؛ اين يک چيز ريشه­ داري بود، يک بيماري عميقي درست کرده بودند، اهدافي داشتند، زمينه­ ها و مقدمات فراواني برايش چيده شده بود، کارهاي بزرگي شده بود و هدف­هاي بسيار خطرناکي دنبال اين کار بود، که با اين برخوردهاي گوناگون سياسي و امنيتي و اينها حل نمي شد؛ يک حرکت عظيم مردمي لازم داشت؛ که اين حرکت، حرکت ? دي بود؛ آمدند بساط فتنه و فتنه گران را در هم پيچيدند. لذا حادثه­ ي ?دي يک حادثه­ ي ماندني در تاريخ ماست. من آن سال هم گفتم - پارسال بود يا سال پيش از آن بود - که اين حادثه، حادثه­ ي کوچکي نيست. اين حادثه، شبيه حوادث اول انقلاب است. اين حادثه بايستي حفظ شود، بايستي گرامي داشته شود.)امام خامنه­ اي مدظله­ العالي1390/9/21 (

پس از پيروزي انقلاب اسلامي در سال 57 دشمنان اين نظام با ابزار زور و تزوير قصد ايجاد رخنه در انقلاب را داشتند و براي اين امر با برنامه­ ريزي­ هاي مکرر و هدفمند دست به دامن هر فرصتي مي­ شدند. ترور سران نظام با کمک دست نشانده­ ها و مزدوران داخلي، هشت سال جنگ تحميلي با حربه تشويق ايادي متوهم و ديکتاتور منطقه، فتنه و غائله 18تير 1378، امنيتي کردن مبحث هسته­ اي و ترور دانشمندان انقلابي کشور و به آشوب کشاندن انتخابات 1388کشور و... تنها گوشه اي از دست آويزهاي سست آنان براي متوقف کردن صدور پيام انقلاب اسلامي به جهانيان بود.

بصيرت مثال زدني مردم در طول شکل­ گيري انقلاب اسلامي و علي­ الخصوص در روز 9 ديماه 1388 و لبيک آنها به نداي أين عمار حضرت امام خامنه اي، چون کشتي نجاتي بود که کشور را از طوفان­ هاي سهمگين به ساحل امن برد و تمامي نقشه­ هاي شوم نظام سلطه و در رأس آنها آمريکاي جنايتکار که پيمان شکني، نفاق، دروغگويي، زياده خواهي، درنده خويي، ستمگري و در نهايت تحقير و تسخير ملت­­ها جزء خوي استکباري و جدانشدني سران بي­ فرهنگ، بي­ تمدن و به دور از انسانيت آنها است  را خنثي نمود.

نه ديماه 1388 در تاريخ ايران ماندگار شد و پس از همه پرسي بزرگ انقلاب اسلامي در 12 فروردين 1358 به عنوان بزرگترين همه­ پرسي همچون برگ زريني در دفاع مجدد از نظام مقدس اسلامي مي­ درخشد تا انقلاب اسلامي انقلابي باشد از نوع شور و شعور و ميعادگاهي براي بصيرت و عشق به رهبري و اتمام حجتي براي سران فتنه 88 در کشور و فتنه­ گراني که هنوز در فکر فتنه انگيزي و پياده­ کردن افکار متزلزل دشمنان قسم خورده اين نظام در داخل کشور هستند.

عاشورا در سال 88 بار ديگر به فرياد نظام مقدس اسلامي رسيد و مرزبندي خواصان عام و عوامان خاص را مشخص و به هشت ماه توهين و تهمت پايان داد تا به همه جهانيان اعلام کند تا زماني که شعور حسيني، غيرت زينبي، علمداري علمداران ولايي، بصيرت علي اکبران امام خامنه­ اي و اميد به علي اصغران در گهواره خفته در پير و جوان، زن و مرد، کودک و بزرگ اين مملکت موج مي­ زند و خودنمايي مي­ کند هيچ آسيبي به اين انقلاب وارد نمي­ شود. 

معاونت فرهنگي و اجتماعي و پايگاه مقاومت اداري کارکنان دانشگاه ايلام اعلام مي­ کنند؛ همانگونه که ملت با بصيرت ايران در ? سال دفاع مقدس و در طول بيش از سه دهه مقاومت و ايستادگي در حماسه‌هاي پرشور سيزدهم آبان­ ها و نهم دي‌ها و بيست دوم بهمن ماه­ ها نشان داده است که در پيروي از ولي امر مسلمين جهان؛ بصيرت، هوشياري و درايت را با شجاعت و صبر به دست آورده و با اميد و شوق به آينده و با ايمان به وعده الهي که مي‌فرمايد (نصر من الله و فتح قريب و بشر المؤمنين) در همه عرصه‌ها با مقاومت، اتحاد و انسجام کامل در سايه سار ولايت مطلقه فقيه تا رسيدن به انقلاب جهاني حضرت مهدي (عج)، بذل جان نموده و اين عهد ناگسستني خود با امام راحل و شهدا را به سرمنزل مقصود خواهد رساند. ان شاالله.

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها