En Ar

برگزاري محفل انس با قرآن به مناسبت روز دانشجو

محفل انس با قرآن در تاريخ 16/9/1392 به مناسبت بزرگداشت روز دانشجو با حضور آقايان دباغ و مقدمي قاريان کلام الهي، رئيس دانشگاه، معاون نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري، معاونان و جمع پرشور دانشجويان در سالن آمفي آيت الله حيدري برگزار شد.

حجت الاسلام هاشمي، معاون نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه ايلام در ابتداي اين مراسم ضمن تبريک روز دانشجو گفت: فرا رسيدن روز دانشجو را به تمام سالکان و رهروان علم تبريک مي گويم، ياد و خاطره شهداي دانشگاه تهران و تمامي شهيدان حق را گرامي مي داريم.

وي ادامه داد: خداوند متعال شهدا را به بهشت برين بشارت داده است، آنها نزد پرودگار از اجري عظيم و جايگاهي رفيع برخوردارند.

حجت الاسلام والمسلمين هاشمي بيان کرد: کسي که با قرآن باشد، هواي خدا را بر هواي نفس خود ترجيح دهد و خود را از تيررس گناه مصون دارد با علما و شهدا محشور مي شود، تقواي الهي بزرگترين سرمايه انسان در روز قيامت و دنياي پس از رحلت است.
 

در ادامه اين برنامه آقايان مقدمي، عارفي و دباغ به قرائت قرآن پرداختند و گروه دانشجويي تبيان کانون قرآن و عترت دانشگاه به اجراي تواشيح پرداختند و در پايان مراسم از فعالين فرهنگي دانشگاه تجليل شد.

برگزاري محفل انس با قرآن به مناسبت روز دانشجو برگزاري محفل انس با قرآن به مناسبت روز دانشجو برگزاري محفل انس با قرآن به مناسبت روز دانشجو برگزاري محفل انس با قرآن به مناسبت روز دانشجو
شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها