بیانیه رئیس دانشگاه ایلام بمناسبت فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

خانه خبرها

ملت ايران در روز 12 بهمن سال 1357 با استقبال پرشور از رهبر جاودانه انقلاب، سرود فتح و پيروزي را سرداده و شميم دل انگيز آزادي را در سراسر فضاي ايران اسلامي منتشر کردند و اين بازگشت، سرآغاز غلبه اراده مردم بر نظام ستمشاهي و استکبار جهاني بود.انقلابي که با رهبري حضرت امام خميني(ره) و پشتيباني ملت، نه تنها باعث قطع يد و منافع استکباري شد، بلکه تحولي را در دنياي اسلام و نور اميدي در دل مستضعفان جهان بوجود آورد که با الگوگيري از آن، منافع ظالمان و ستمگران به خطر افتاد و تمامي معادلات سياسي استکبار را بر هم ريخت و ايران کانون توجه سياستمداران و عموم مردم جهان شد.

 اكنون در سي و پنجمين سالگرد بهار انقلاب، همه اساتيد، کارکنان و دانشجويان دانشگاه ايلام ضمن حضور پرشور در مراسم جشن هاي دهه فجر انقلاب اسلامي، بخصوص راهپيمايي عظيم 22 بهمن، همه اقشار مختلف  و دلسوزان ايران اسلامي را به حضور گسترده در اين راهپيمايي دعوت نموده و آمادگي خود را جهت خدمت در تمامي عرصه هاي موردنياز کشور اعلام و دست در دست آحاد ملت تحت رهبري حکيمانه حضرت آيت ا... خامنه اي حماسه اي ديگر را در برابر دشمنان اسلام و قرآن رقم زده و در پاسداري از آرمان هاي بزرگ امام عزيز و خون پاک و مطهر شهيدان از بذل هيچ چيز دريغ نخواهند ورزيد و با توکل به خداوند، پرچم خونرنگ اين نظام مقدس را به صاحب اصلي اش حضرت بقيه ا... اعظم (عج) خواهند سپرد.

ظهور انقلاب اسلامي ايران که حاصل  تلاش ها و زحمات فراوان اوليا و بزرگان دين در جهت اجراي قوانين اسلام و برپايي حکومت عدل الهي بوده، بزرگترين شوک قرن را بر پيکره ي سردمداران غرب و شرق وارد آورد و يک جريان جديدي را از نظر فکري و اعتقادي در درون نظام هاي فکري و جهاني پديد آورد.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها