دانشگاه ایلام حوزه برتر اجرای آزمونهای سراسری کشور را کسب کرد

خانه خبرها
در جريان برگزاري همايش ملي تبيين ابعاد اجرايي و حفاظتي آزمون سراسري 1403؛ دانشگاه ايلام عنوان حوزه برتر کشوري اجراي آزمون‌هاي سراسري را کسب کرد و مورد تقدير معاون وزير علوم، تحقيقات و فناوري و رئيس سازمان سنجش کشور قرار گرفت.

     به گزارش روابط عمومي دانشگاه ايلام، بر اساس نتايج حاصل از نظرسنجي از داوطلبان آزمون‌هاي حوزه‌هاي مختلف و معيارهاي مختلف فني، اجرايي و حفاظتي، دانشگاه ايلام به عنوان حوزه برتر اجراي آزمون‌هاي سراسري انتخاب و معرفي شد.

دکتر «عبدالرسول پورعباس» معاون وزير علوم،  تحقيقات و فناوري و رئيس سازمان سنجش کشور در لوح اهداي خود به دکتر «کريم کوخايي زاده» معاون آموزش و تحصيلات تکميلي دانشگاه ايلام و نماينده تام‌الاختيار دانشگاه ايلام ضمن تشکر از زحمات ايشان و همکاران محترمشان که با برنامه‌ريزي‌هاي دقيق، پيش بيني تمهيدات و اتخاذ تدابير لازم زمينه برگزاري شايسته آزمون‌هاي سراسري را فراهم کرده‌اند، ابراز اميدواري نمود گام‌هاي مستحکم و مؤثرتري در اين زمينه برداشته شود.

نشست همايش تبيين ابعاد اجرايي و حفاظتي آزمون سراسري 1403روز پنج‌شنبه 30  فروردين ماه در سازمان پژوهش‌هاي صنعتي ايران برگزار شد.

يادآور مي‌شود ساليانه آزمون‌هاي متعدد سراسري و استخدامي در دانشگاه ايلام در آرامش و امنيت کامل برگزار مي‌شود، به گونه‌اي که در سال 1402 مجموعاً 37 آزمون در دانشگاه برگزار شده است.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها