شرح وظایف:
روابط عمومی در یک سازمان، دریچه ای است که از ورای آن فعالیتهای یک سازمان به خوبی قابل مشاهده است و به عنوان نهادی بنیادی در نظام مدیریتی حدفاصل بین مخاطبان و مسئولان یک سازمان است. فعالیتهای این واحد به دوبخش درون سازمانی و برون سازمانی تقسیم می شود.
الف( درون سازمانی شامل :
۱- ساماندهی روابط بین دانشکده ها و واحدهای زیر مجموعه دانشگاه
۲- تهیه آرشیو تصویری ازوقایع وروند پیشرفت دانشگاه
۳- همکاری جهت برگزاری سمینارهای علمی و هدایت فعالیتهای بخشهای مختلف دانشگاه در این ارتباط
۴- ارائه تاریخچه مختصری از دانشگاه و ثبت وقایع مهم در روند روبه پیشرفت آن
5-تهیه تصاویر اعم از عکس و فیلم از مراسم، کنفرانسها، تجمعات و تحولات دانشگاه و حفظ آنها
6- تهیه گزارش تصویری از روند فعالیتهای عمرانی
ب) برون سازمانی شامل :
۱- معرفی دانشگاه به دانشگاهها، موسسات مختلف علمی-پژوهشی و مراکز تحقیقاتی و صنعتی از طریق انتشار کتب و بروشورهای تبلیغاتی
۲- برقراری ارتباط با صدا و سیما و رسانه های ملی و محلی جهت انعکاس اخبار و رویدادهای دانشگاه
3- انتشار نشریه خبری دانشگاه
کارکنان: