برگزاری م مراسم محفل انس باقران

خانه خبرها

مراسم محفل انس باقران شب چهارشنبه 12/5/90 با حضور دکتر علي محمدي رئيس دانشگاه ،حجت الاسلام  والمسلمين صفرلکي مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري ، حجت الاسلام هاشمي معاون نهاد، قاريان استاني و دانشجويان در محوطه خوابگاه انديشه برگزار گرديد.

در ابتداي مراسم حجه الاسلام  اکبرنژادرئيس دانشکده ادبيات و علوم انساني گفت:در مقطع جواني نوع نگرش به زندگي بسيار مهم است و خوب است که با استفاده از قران نگرش هاي خود را تعيين کنيم.

 حجت الاسلام دکتر اکبرنژاد افزود:يکي از دغدغه هاي زندگي بشر به خصوص جوانان دغدغه آينده است.

وي افزود:در مقطع جواني نوع نگرش به زندگي بسيار مهم است و خوب است که با استفاده از قران نگرش هاي خود را تعيين کنيم، تا به جواب سوال هاي مانند تکليف چه مي شود؟ آيا کار پيدا مي کنم؟ دليل درس خواندنم چيست؟ و....رسيد

حجت الاسلام دکتر اکبرنژاد با اشاره به آيه 268 سوره بقره بيان داشت:شيطان زمينه فکري سياه ،فقر و بدبختي را براي مردم ترسيم مي کند و مردم را در محاصره فکري قرار مي دهد،اما خداوند به بندگان خود وعده مغفرت مي دهد. وي گفت:اگر نگرش به آينده منفي باشد بايد فهميد که شيطان در اطرافتان کمين کرده است و شما رابر زمين خواهد زد.

وي بيان داشت:براي داشتن نگرش قرآني بايد اميدوار باشيم ،چه بسا در بسياري مواقع در نقطه اوج نااميدي مي توان نهال اميد را کاشت .

دکتر اکبرنژاد  در پايان گفت: جز آدم هاي کافر کسي از رحمت خداوند نا اميدنمي شود و پشت پا زدن به نا اميدي ها پيروزي را به ارمغان مي آورد.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها