برگزاری نشست هم‌اندیشی رئیس دانشگاه ایلام و هیأت رئیسه دانشکده علوم پایه

خانه خبرها

نشست هم‌انديشي رئيس دانشگاه ايلام و هيأت رئيسه دانشکده علوم پايه صبح روز يک‌شنبه 24 دي ماه 1402 برگزار شد.

    به گزارش روابط عمومي، دکتر علي‌محمدي رئيس دانشگاه ايلام در اين نشست با تقدير و تشکر از زحمات خانم دکتر قاسميان در سمت رئيس دانشکده علوم پايه در دو سال گذشته، براي دکتر نقي پور در انجام وظايف محوله آرزوي موفقيت نمود.

رئيس دانشگاه  خواستار اهتمام اعضاي هيأت علمي دانشکده علوم پايه براي تأثيرگذاري در سطح جامعه و تقويت ارتباط با صنعت شد و تأکيد کرد بايد همه کمک کنيم تا درآمدهاي اختصاصي افزايش يابد و زمينه توسعه دانشگاه هموارتر گردد.

دکتر علي‌محمدي در ادامه با اشاره به وجود مشکلات مالي دانشگاه، توضيحات مبسوطي را در زمينه مذاکرات و رايزني‌هاي انجام شده در سطح کشور و استان براي جذب اعتبار ارائه کرد.

در اين نشست دکتر نقي پور سرپرست دانشکده  علوم پايه با تشکر از حسن اعتماد دکتر علي‌محمدي رئيس دانشگاه، گزارشي مختصري از روند اجرايي، آموزشي و پژوهشي دانشکده ارائه کرد و خواستار همکاري و توجه بيشتر هيأت رئيسه دانشگاه جهت خريد تجهيزات جديد آزمايشگاهي شد.

سپس مديران گروه‌هاي آموزشيد به بيان مسائل و نظرات خود پرداختند و خواستار مساعدت ويژه هيأت رئيسه دانشگاه جهت پيشبرد برنامه‌هاي دانشکده شدند.

بعد از پايان اين نشست، دکتر علي‌محمدي رئيس دانشگاه و هيأت همراه در اتاق‌هاي اساتيد دانشکده حضور يافتند و با آنها به گفتگو پرداختند.

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها