برگزاری نشست هم‌اندیشی رئیس دانشگاه ایلام و اعضای هیأت رئیسه دانشکده علوم انسانی

خانه خبرها

نشست هم‌انديشي دکتر علي‌محمدي رئيس دانشگاه ايلام و اعضاي هيأت رئيسه دانشکده علوم انساني با حضور دکتر کوخايي زاده معاون آموزش و تحصيلات تکميلي دانشگاه و دکتر علي‌زاده مشاور رئيس و مدير حوزه رياست، صبح روز دوشنبه 25 دي ماه 1402 در محل سالن جلسات دانشکده علوم انساني برگزار شد.

  به گزارش روابط عمومي، دکتر علي‌محمدي رئيس دانشگاه ايلام در اين نشست با قدرداني از زحمات دکتر «پيمان صالحي» در طول دو سال گذشته در سمت رياست دانشکده علوم انساني، يادآور شد: انتصاب دکتر ذبيحي به واسطه داشتن سابقه، شايستگي و اخلاق‌مداري ايشان صورت گرفت.

دکتر علي‌محمدي با بيان اينکه چرخش نخبگان يکي از سياست‌هاي مديريت دانشگاه ايلام است، گفت: بنا داريم از ظرفيت همه کساني که توانايي و تمايل به همکاري دارند استفاده کنيم، تا اين عزيزان فرصت و امكان مشارکت در توسعه دانشگاه را داشته باشند.

رئيس دانشگاه با اشاره به اهميت سمت رئيس دانشکده در ساختار مديريتي دانشگاه، اظهار داشت: رئيس دانشکده نبايد فقط به اموري داخلي دانشکده و دانشگاه اکتفا کند، بلکه بايد با برنامه‌ريزي، رايزني و پي‌گيري با جامعه و صنعت هم ارتباط برقرار کند و ظرفيت‌هاي جديدي براي توسعه دانشکده ايجاد نمايد.

دکتر علي‌محمدي خواستار اهتمام دکتر ذبيحي، معاون آموزشي و مديران گروه‌هاي دانشکده علوم انساني در زمينه برگزاري کرسي‌هاي ترويجي نظريه‌پردازي، تعامل مناسب با دانشجو و حضور اساتيد در محل کار شد و خاطرنشان کرد: نبايد نسبت به دانشجو بي‌تفاوت بود، بلکه بايد با حساسيت و دلسوزي، پي‌گير مسائل دانشجويان شد و با راهنمايي درست، گره‌گشاي مشکلات آنان باشيم.

در اين نشست دکتر ذبيحي سرپرست دانشکده علوم انساني با تشکر از حسن اعتماد دکتر علي‌محمدي رياست محترم دانشگاه ايلام، ابراز اميدواري نمود که با کار و تلاش بتواند جوابگوي اين اعتماد باشد.

دکتر ذبيحي با تقدير و تشکر از زحمات دکتر صالحي، خواستار استفاده از تجربيات ايشان شد و تأکيد کرد دانشکده علوم انساني ظرفيت بالايي براي تأثيرگذاري در روند توسعه دانشگاه را دارا مي‌باشد.

سرپرست دانشکده علوم انساني خواستار اهتمام رياست دانشگاه براي راه‌اندازي مجلات علمي پژوهشي شد و يادآور نمود: دانشکده علوم انساني داراي جمعيت بالاي دانشجويي است، که راه‌اندازي اين مجلات مي‌تواند زمينه توسعه فعاليت‌هاي پژوهشي دانشجويان و بخصوص دانشجويان دوره‌هاي دکتري را فراهم کند.

در اين نشست همچنين دکتر صالحي رئيس پيشين دانشکده علوم انساني با تشکر از حمايت‌هاي همه جانبه دکتر علي‌محمدي در طول دو سال گذشته يادآور شد موفقيت‌هاي حاصل شده به واسطه همکاري همه جانبه اعضاي دانشکده صورت گرفت، که بر خود لازم مي‌دانم از زحمات اساتيد، کارکنان و دانشجويان ارجمند دانشکده کمال سپاس و امتنان را داشته باشم.

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها