دعوت اساتید دانشگاه ایلام از آحاد مردم شریف کشور و استان ایلام برای شرکت در انتخابات

خانه خبرها
اساتيد دانشگاه ايلام با صدور بيانيه‌اي ضمن تشريح اوضاع کشور و اهميت شرکت در انتخابات، آحاد مردم شريف ايران اسلامي و استان ايلام را به شرکت حداکثري در انتخابات مجلس شوراي اسلامي و مجلس خبرگان رهبري در 11 اسفند ماه 1402دعوت کردند.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه ايلام، متن بيانيه به شرح ذيل است:

بسم الله الرحمن الرحيم

    در طول 45 سال گذشته، انتخابات و حضور حداکثري مردم مبناي اداره کشور بوده به گونه‌اي که حتي در دوران جنگ تحميلي و در اوج بحران‌هاي سياسي، انتخابات طبق برنامه برگزار شده و امامين انقلاب اسلامي و تمام ارکان حاکميت خود را موظف به صيانت از راي مردم دانسته‌اند، لذا جمهوريت و حاکميت رأي مردم يکي از دستاوردهاي ارزشمند نظام مقدس جمهوري اسلامي است.

از طرفي در طول اين 45 سال، هر زماني که انتخابات برگزار شده، امامين انقلاب اسلامي بر حضور حداکثري مردم در انتخابات تأکيد و اصرار داشته‌اند. در حالي که در هيچ حکومت و کشوري سراغ نداريم، که رهبري عالي آن يا مقامات بلندپايه آن حکومت و کشور بر حضور مردم در انتخابات به اين اندازه تأکيد و پافشاري کنند. اين رويکرد امامين انقلاب اسلامي از يک سو شاهدي بر جدي بودن نقش مردم در تعيين سرنوشت خود در نظام مقدس جمهوري اسلامي است و از سوي ديگر تاثيرگذاري مشارکت حداکثري را در تقويت نظام مي‌رساند.

نظر به اهميت و تاثير انتخابات در افزايش قدرت نرم  نظام مقدس جمهوري اسلامي، در چند ماه اخير دشمنان و بدخواهان ملت ايران با تشديد جنگ رسانه‌اي سعي دارند با سياه‌نمايي‌ و جعل حقايق، يأس و نااميدي را در بين مردم و بخصوص در بين نسل جوان القا کنند. لذا در هفته‌هاي اخير مقام معظم رهبري به کرّات مردم را به حضور حداکثري در انتخابات 11 اسفند فرا خوانده‌اند، که اين ميزان تأکيد از سوي معظم له در اين زمينه، (که يا سابقه ندارد و يا کمتر سابقه دارد) هشداريست به همه مردم و نخبگان دانشگاهي که نبايد آن را کم‌اهميت جلوه بدهند و بايد موضوع را جدي بگيرند، چرا که دشمن در پي اثبات ادعاي عدم مشروعيت و مقبوليت نظام است.

عليرغم همه سختي‌ها و مشکلات موجود، شکست توطئه‌هاي پيدا و پنهان استکبار از سوي ملت ايران، مجموعه تحولات، شامل: شکست فشار حداکثري و ناکامي استکبار در تحقق اهداف جنگ ترکيبي به همراه جهش علمي کشور، توسعه صنايع نظامي، امنيت ملي پايدار، اقتدار جهاني ايران اسلامي و تحولات مهم اقتصادي و فرهنگي، مويد پيروزي نهايي ملت ايران است، چنانکه رهبر معظم انقلاب اسلامي فرمودند: «ما فصل مشبعي را حرکت کرديم. اين سربالايي، اين شيب تند را عبور کرديم، به قله‌ها نزديک شديم. نبايد خسته بشويم. امروز روز خسته شدن نيست، روز نااميد شدن نيست. امروز روز شوق است، روز اميد است، روز حرکت است.»

در اين شرايط حساس، ما اساتيد دانشگاه ايلام آحاد مردم شريف ايران اسلامي و استان ايلام، جامعه دانشگاهي کشور و استان و بويژه جوانان برومند را به شرکت حداکثري در انتخابات مجلس شوراي اسلامي و مجلس خبرگان رهبري در تاريخ 11 اسفندماه 1402 و مشارکت در تعيين سرنوشت کشور دعوت ميکنيم، تا به فضل الهي فصل تازه‌اي از توسعه کشور و تحقق بشارت رهبر معظم انقلاب اسلامي در پيروزي ملت ايران محقق گردد. ان شاالله.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها