رسالت اصلی هیأت‌های انتظامی اعضای هیأت علمی و تخلفات کارکنان آگاهی بخشی است

خانه خبرها

حجت‌الاسلام و المسلمين دکتر سيد ابراهيم حسيني نماينده وزير و مديرکل دفتر هماهنگي هيأت‌هاي رسيدگي به تخلفات اداري کارکنان و انتظامي اعضاي هيأت علمي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري در دانشگاه ايلام عنوان کرد: رسالت اصلي هيأت‌هاي انتظامي اعضاي هيأت علمي و تخلفات کارکنان آگاهي بخشي به اساتيد و کارکنان براي پيش گيري از وقوع تخلف است.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه ايلام، حجت‌الاسلام و المسلمين دکتر سيد ابراهيم حسيني نماينده وزير و مديرکل دفتر هماهنگي هيأت‌هاي رسيدگي به تخلفات اداري کارکنان و انتظامي اعضاي هيأت علمي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري در جريان نشست با اعضاي هيأت انتظامي اعضاي هيأت علمي و اعضاي هيأت تخلفات کارکنان دانشگاه ايلام، که صبح روز چهارشنبه در محل سالن جلسات حوزه رياست برگزار شد، اظهار داشت: ما وظيفه داريم از شأن دانشگاه به عنوان يک نهاد مقدس و مبدأ تحولات صيانت کنيم و نگذاريم کساني با حيثيت دانشگاه بازي کنند.

حجت‌الاسلام و المسلمين حسيني يکي ار رئوس مهم مورد توجه هيأت‌هاي رسيدگي به تخلفات اداري کارکنان و انتظامي اعضاي هيأت علمي در وزارت علوم و در سطح دانشگاه‌ها را «آگاهي بخشي» به اساتيد و کارکنان دانست و گفت: ما وظيفه داريم با استفاده از روش‌ها و تکنيک‌هاي مختلف، اساتيد و کارکنان را با قواينن و مقررات آشنا کنيم و مانع هرگونه قانون‌گريزي شويم. دکتر حسيني، خاطرنشان کرد: هيأت‌هاي انتظامي اعضاي هيأت علمي و تخلفات کارکنان در دانشگاه‌ها بايد مستقل عمل کنند، تا بتوانند ضمانت اجراي قانون باشند.

در ادامه حاضرين در اين نشست به بيان سئوالات، نظرات و مسائل مورد نظر خود پرداختند و دکتر حسيني نيز پاسخ‌هاي لازم را ارائه کردند.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها