پیام رئیس دانشگاه ایلام به مناسبت سالگرد چهل و پنجمین پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی

خانه خبرها
دکتر «طاهر علي‌محمدي» رئيس دانشگاه ايلام با صدور پيامي ضمن تبريک چهل و پنجمين سالگرد پيروزي انقلاب شکوهمند اسلامي، حضور و مشارکت مردم استان ايلام، جامعه دانشگاهي استان، اساتيد، کارکنان و دانشجويان دانشگاه ايلام را در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن زمينه ساز نااميدي بيشتر دشمنان و اقتدار بيش از پيش ايران اسلامي در سطح جهان دانست.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه ايلام، متن پيام دکتر علي‌محمدي به شرح ذيل است:

«بسم الله الرحمن الرحيم»

  در قرن بيستم، ابرقدرت‌هاي شرق و غرب و دولت‌هاي پيرامون آنها سياست اصلي خود را بر جدايي دين از سياست گذاشته بودند، تا اينکه انقلاب اسلامي به رهبري امام خميني (ره) در 22 بهمن 1357 به پيروزي رسيد و در تداوم بعثت انبياي الهي بويژه بعثت رسول گرامي اسلام (ص) زمينه حاکميت دين در ايران اسلامي و تغيير رويکرد نسبت به دين و معنويت را در سطح جهان فراهم ساخت.

انقلاب اسلامي نفخه اميد را در دل پابرهنگان، مستضعفان، آزادي‌خواهان و مظلومان جهان زنده کرد و موجب آگاهي بخش ملت‌هاي ستمديده و تحت سلطه شد و امروز در چهل و پنجمين سالروز پيروزي اين انقلاب شکوهمند شاهد هستيم که با شکل‌گيري محور مقاومت، قدرت استکباري آمريکا در سطح جهان و منطقه متزلزل شده و افسانه شکست ناپذيري رژيم جعلي اشغالگر قدس پايان يافته است و مجاهدان مسلمان تعيين کننده معادلات منطقه خاورميانه هستند.

امروز آمريکا، اروپا و رژيم کودک کش اسرائيل، شاهد و مبهوت تأثيرگذاري روزافزون انقلاب اسلامي بر ساختار قدرت جهاني و روابط بين‌الملل هستند و با وجود طراحي‌هاي مختلف، در مهار اين قدرت درمانده شده‌اند. اين دستاورد مهم در تاريخ ايران و جهان ماندگار است.

اينجانب با نثار درود بر روح ملکوتي حضرت امام خميني (ره)، آن عبد صالح خدا و همه شهيدان گلگون کفن و با آرزوي سلامتي و طول عمر با برکت براي مقام معظم رهبري، چهل و پنجمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي را خدمت مردم شريف استان ايلام، جامعه فرهيخته دانشگاهي استان و اساتيد، کارکنان و دانشجويان ارجمند دانشگاه ايلام تبريک عرض مي‌نمايم. بدون شک مردم نجيب استان ايلام، جامعه دانشگاهي فهيم استان، اساتيد فرهيخته، کارمندان شريف و دانشجويان عزيز دانشگاه ايلام با حضور خود در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن همچون گذشته قدردان شهداي بزرگوار، جانبازان صبور و آزادگان سرفراز خواهند بود و ضمن تجديد عهد با آرمان‌هاي امامين انقلاب اسلامي، زمينه‌ساز نااميدي هر چه بيشتر دشمنان و اقتدار بيش از پيش ايران اسلامي در سطح جهان خواهند شد.

 

طاهر علي‌محمدي

رئيس دانشگاه ايلام

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها