برگزاری نشست هم‌اندیشی رئیس دانشگاه ایلام و نمانیده بنیاد اقتصادى تعاون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

خانه خبرها
به منظور توسعه همکاري‌هاي دوجانبه، نشست هم‌انديشي دکتر علي‌محمدي رئيس دانشگاه ايلام و دکتر خزايي نمانيده بنياد اقتصادى تعاون سپاه پاسداران انقلاب اسلامي صبح روز چهارشنبه 2 اسفند ماه 1402 در محل سالن جلسات حوزه رياست برگزار شد.

    به گزارش روابط عمومي، در اين نشست دکتر «طاهر علي‌محمدي» رئيس دانشگاه ايلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامي را منشأ خير و برکت براي ملت ايران دانست و خواستار توسعه همکاري‌هاي دوجانبه با بنياد اقتصادي تعاون سپاه گرديد و يادآور شد: سپاه پاسداران در مقاطع مختلف خالصانه خدمات ماندگاري را به انقلاب اسلامي ارائه کرده است و از جمله بعد از پايان جنگ تحميلي در سازندگي کشور نقش ماندگاري ايفا نموده است.

دکتر علي‌محمدي در ادامه توضيحاتي را در خصوص امکانات و ظرفيت‌هاي آموزشي، پژوهشي و فناوري دانشگاه ارائه کرد و تأکيد نمود که توانمندسازي دانشجويان و اجراي برنامه‌هاي متنوع در حوزه کارآفريني يکي از راهبردهاي اصلي مديريت دانشگاه ايلام است.

رئيس دانشگاه، افزود: راه‌اندازي مرکز علم و تعاون، راه‌اندازي شرکت‍‌هاي دانش بنيان، جذب واحدهاي فناور، راه‌اندازي تعاوني‌هاي دانشجويي، برگزاري استارتاپ‌ها مختلف، برگزاري زنگ کارآفريني، برگزاري رويدادهاي کارآفريني و  برگزاري کارگاه‌هاي آموزشي از جمله اقدامات انجام شده براي اشتغال آفريني دانشجويان در دانشگاه ايلام بوده است.

در اين نشست دكتر خزائى نماينده بنياد اقتصادى تعاون سپاه پاسداران با تقدير از رويکرد مديريت دانشگاه ايلام در حوزه کارآفريني، به ظرفيت‌هاي مختلف استان ايلام در بخش گياهان دارويي، کشاورزي و دامپروري اشاره کرد و يادآور شد دانشگاه ايلام به خوبي مي‌تواند در توسعه کارآفريني در اين حوزه‌ها نقش آفريني کند.

در ادامه طرفين بعد از بحث و بررسي، در خصوص توسعه كشت گياهان دارويى در سايت اصلي دانشگاه ايلام و مزرعه دانشگاه در شهر مهران، راه‌اندازى واحد توليد و تكثير گوسفند اصلاح شده كوردى در سيلوهاى مزرعه مهران، توليد درت سيلويى و چغندر علوفه‌اى در مزرعه مهران، برگزارى رويداد و نمايشگاه پوشش ايرانى اسلامى و تعمير کمباين‌هاي دانشکده کشاورزي توافق کردند.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها