پیام تسلیت به مناسبت شهادت 11 نفر از مدافعان خدوم و جان بر کف امنیت کشور

خانه خبرها

روابط عمومي دانشگاه ايلام با صدور پيامي، ضمن محکوميت شديد حمله تروريستي به مقر انتظامي شهرستان راسک در استان سيستان و بلوچستان، شهادت شهادت 11 نفر از مدافعان خدوم و جان بر کف امنيت کشور را تسليت گفت.

متن پيام به شرح ذيل است:

بسم الله الرحمن الرحيم

  شهادت مظلومانه 11 نفر از مدافعان خدوم و جان بر کف امنيت کشور، به دست تروريست‌هاي وابسته به استکبار در شهر «راسک» استان سيستان و بلوچستان را خدمت مقام معظم رهبري، ملت شريف ايران، خانواده بزرگ نيروهاي مسلح و خانواده‌هاي معزز اين قهرمانان وطن، تسليت و تعزيت عرض مي‌نماييم.

در هنگامه‌اي که رژيم کودک کش اسرائيل به واسطه جنايت و کشتار مردم غزه در انزواي جهاني قرار گرفته و راهبرد محور مقاومت خواب را از چشمان استکبار و صهيونيست‌ها ربوده است، ارتکاب چنين جنايت فجيعي توسط تروريست‌هاي وابسته در حمايت از اين رژيم جعلي طراحي شده، که هيچ دستاوردي نيز براي بانيان آن به همراه نخواهد داشت.

امنيت، عزت، اقتدار و استقلال کنوني ايران اسلامي، ميراث هزاران شهيد گلگون کفن است، که اين قبيل اقدمات مذبوحانه با حمايت و طراحي استکبار جهاني و صهيونيسم نمي‌تواند، کوچکترين خللي در اراده ملت ايران داشته باشد و يقيناً دشمنان انقلاب اسلامي همچون گذشته ناکام خواهند ماند،  و عوامل تروريستي وابسته نيز بسان ديگر خائنان، به سزاي اعمال ننگين خود خواهند رسيد.

 

روابط عمومي دانشگاه ايلام

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها