استاد تمام دانشگاه ایلام در فهرست پژوهشگران پراستناد علوم انسانی جهان اسلام قرار گرفت

خانه خبرها

بر اساس اعلام موسسه استنادي و پايش علم و فناوري جهان اسلام (ISC)، 424 نفر پژوهشگر ايراني در زمره پژوهشگران پراستناد برتر حوزه علوم انساني، علوم اجتماعي، هنر و معماري قرار گرفتند که در اين ميان نام دکتر «سهراب مروتي» استاد تمام دانشگاه ايلام در فهرست پژوهشگران پراستناد علوم انساني جهان اسلام مشاهده مي‌شود.

    به گزارش روابط عمومي دانشگاه ايلام، با توجه به اهميت تحقيقات در حوزه علوم انساني، مؤسسه استنادي و پايش علم و فناوري جهان اسلام (ISC) در راستاي رسالت خود که رصد و پايش علم و فناوري کشور و جهان اسلام است، به طور سالانه با اتکا به منابع اطلاعاتي و پايگاه‌هاي داده خود، اقدام به شناسايي پژوهشگران پر استناد علوم انساني، علوم اجتماعي، هنر و معماري مي‌کند که در اين گزارش اخير، پژوهشگران پر استناد در بازه زماني 10 ساله معرفي شده‌اند.

بنا به اين گزارش: معيار انتخاب پژوهشگران در اين فهرست، تعداد استنادهاي صورت گرفته به توليدات علمي آنها است. بر اين تعداد 424 نفر پژوهشگر پراستناد در گستره علوم انساني، علوم اجتماعي، هنر و معماري توسط مؤسسه استنادي و پايش علم و فناوري جهان اسلام (ISC) شناسايي و در 16 حوزه موضوعي علوم انساني، علوم اجتماعي، هنر و معماري دسته‌بندي شدند که نام دکتر «سهراب مروتي» عضو هيأت علمي دانشکده الهيات و معارف اسلامي در گروه «الهيات» مشاهده مي‌شود.

روابط عمومي دانشگاه ايلام ضمن تبريک کسب اين موفقيت ارزشمند خدمت دکتر سهراب مروتي و جامعه بزرگ دانشگاهي دانشگاه ايلام، موفقيت روز افزون ايشان در تمام مراحل زندگي و پيشبرد اهداف عالي دانشگاه را از درگاه خداوند متعال خواهان است.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها