توزیع 33 هزار پرس غذای رایگان در سلف سرویس‌های دانشجویی دانشگاه ایلام در سال تحصیلی 1401-1402

خانه خبرها

دکتر شکري معاون دانشجويي دانشگاه ايلام، گفت: با تأکيد رياست محترم دانشگاه ايلام مبني بر توزيع غذاي رايگان در بين دانشجويان و با پيگيري‌هاي معاونت دانشجويي و مساعدت معاونت محترم پشتيباني و منابع انساني دانشگاه، 33 هزار پرس غذا (در وعده ناهار) در سال تحصيلي 1402-1401در بين دانشجويان دانشگاه ايلام توزيع گرديد.

    به گزارش روابط عمومي، دکتر شکري با بيان اين خبر، اظهار داشت: دانشگاه ايلام، با سه منويي کردن غذاها در وعده ناهار، 33 هزار پرس غذاي رايگان را در سال تحصيلي گذشته در اختيار دانشجويان قرار داده است.

معاون دانشجويي دانشگاه، افزود: در کنار سلف سرويس‌هاي دانشجويي، رستوران مکمل نيز با تنوع غذايي بالا در حال ارائه خدمات به دانشجويان اين دانشگاه مي‌باشد.

ايشان استفاده از مواد اوليه با کيفيت بالا و مرغوب، خريد برنج ايراني و گوشت گرم، بکارگيري دانشجويان در آشپزخانه‌ها و توزيع غذا، جمع‌بندي نظرات دانشجويان در تنظيم برنامه غذايي را از جمله کارهاي روزمره در حوزه تغذيه معرفي کردند و نظارت جدي و دقيق بر مراحل پخت تا توزيع غذاها را در اولويت دانستند.

دکتر شکري در ادامه اشاره‌اي به وضعيت اقتصادي خانواده‌ها پس از دوران کرونا داشتند و اظهار نمودند: قرار دادن غذاي رايگان در برنامه غذايي با همفکري و دستور رياست محترم دانشگاه بوده و خوشبختانه در سال تحصيلي 1402-1401 توانستيم با تنوع بالاي غذايي، مشکل بيشتر دانشجويان در زمينه غذا را حل نماييم.

معاون دانشجويي دانشگاه توزيع غذاي رايگان با تنوع بالا در سال تحصيلي جاري را نيز يکي از برنامه‌هاي اجرايي اين معاونت اعلام نمودند.

عضو هيأت رئيسه دانشگاه همچنين اشاره‌اي به نانوايي دانشگاه داشتند و پخت و توزيع نان مورد نياز سلف سرويس‌هاي دانشجويي در داخل دانشگاه را نيز از جمله خدمات اين حوزه معرفي نمودند.

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها