فراخوان شرکت در راهپیمایی یوم الله سیزدهم آبان

خانه خبرها
فراخوان شرکت در راهپيمايي يوم الله سيزدهم آبان

روابط عمومي دانشگاه ايلام با صدور بيانيه‌اي از آحاد مردم شريف استان ايلام، دانشگاهيان ارجمند استان و جامعه دانشگاهي فرهيخته دانشگاه ايلام براي حضور در راهپيمايي يوم الله سيزده آبان دعوت بعمل آورد.

بسم الله الرحمن الرحيم

مقام معظم رهبري: «سيزده آبان فرو ريختن هيمنه‏ سلطه‏ آمريکائي و استکبار آمريکائي در ايران و در جهان بود».

   يوم اللّه سيزده آبان و تسخير لانه جاسوسي آمريکاي جهانخوار، واکنش سنجيده و مدبرانه دانشجويان پيرو خط امام (ره) به نمايندگي از ملت ايران در برابر زياده خواهي و خوي استکباري ايالات متحده آمريکا بود، که با تمام توان به دنبال تضعيف و تحقير ملت ايران بود و از هيچ توطئه پيدا و پنهاني براي تحقق اين هدف کوتاهي نکرد.

حماسه تسخير لانه جاسوسي و روز ملي مبارزه با استکبار جهاني تبلور شجاعت، ايثار و  فداکاري فرزندان ملت ايران در راستاي برافراشتن پرچم استقلال، آزاديخواهي و مبارزه با استعمار و استکبار است، که تا هميشه تاريخ بايد جاودان بماند.

روابط عمومي دانشگاه ايلام ضمن گراميداشت حماسه تسخير لانه جاسوسي و يوم الله سيزده آبان روز ملي مبارزه با استکبار جهاني، از عموم مردم شهيد پرور استان ايلام، جامعه فرهيخته دانشگاهي استان و اساتيد، کارکنان و دانشجويان ارجمند دانشگاه ايلام دعوت بعمل مي‌آورد با حضور در راهپيمايي اين روز، ضمن انزجار از جنايت‌ها و توطئه‌هاي شيطان بزرگ، با آرمانهاي والاي امامين انقلاب اسلامي تجديد ميثاق نمايند.

 

«روابط عمومي دانشگاه ايلام»

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها