برگزاری راهپیمایی دانشگاهیان استان ایلام در حمایت از مردم مظلوم غزه در دانشگاه ایلام

خانه خبرها

جامعه دانشگاهي استان ايلام در محکوميت جنايت جنگي و حملات وحشيانه رژيم صهيونيستي به مردم بي دفاع غزه صبح امروز در دانشگاه ايلام  راهپيمايي کردند.

      به گزارش روابط عمومي، دکتر علي‌محمدي رئيس دانشگاه ايلام، حجت‌الاسلام و المسلمين دکتر حسيني نيا مسئول دفاتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌هاي استان ايلام، اعضاي هيأت رئيسه، رؤساي دانشگاه‌ها و جمع زيادي از اساتيد، کارکنان و دانشجويان با مشت‌هاي گره کرده از ساعت 11 صبح امروز يک‌شنبه 7 آبان ماه از محل محوطه ساختمان معاونت دانشجويي تجمع کرده و سپس به سمت مسجد الغدير دانشگاه ايلام راهپيمايي کردند.

در اين راهپيمايي شعارهايي، «مرگ بر آمريکا»، «مرگ بر اسرائيل»، «اسرائيل، آمريکا، مرگتان باد»، «هيهات من الذله» و «نصر من الله و فتح قريب» سرداده شد.

در اين تجمع حجت‌الاسلام و المسلمين دکتر حسيني نيا مسئول دفاتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌هاي استان ايلام با اشاره به آيات مبارکه 12 و 13 سوره آل عمران، گفت: بر اساس بيان قرآن، خداوند سنت‌هايي دارد، که تخلف ناپذير است و بر اساس سنت خداوند، قطعاً ملت فلسطين پيروز خواهند شد و رژيم صهيونيسم فرو خواهد پاشيد، چرا که اراده خداوند بر حمايت از مظلومان در برابر ظالمان است.

حجت‌الاسلام و المسلمين حسيني نيا با اشاره به روند شکل‌گيري رژيم اشغالگر قدس، يادآور شد: در سال 1948 دولت غاصب و جعلي رژيم صهيونيستي براي ايجاد ناامني در خاروميانه تأسيس شد، که تا امروز باعث آوارگي ملت مظلوم فلسطين شده است.

مسئول دفاتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌هاي استان ايلام با انتقاد از سکوت و عدم کارايي سازمان ملل و شوراي امنيت در برابر جنايت رژيم صهيونيستي، گفت: آمريکايي‌ها که داعيه دار حقوق بشر و آزادي بيان هستند، خود حامي اصلي رژيم کودک کش اسرائيل در اعمال اين جنايات مي‌باشند.

دکتر حسيني نيا با تمجيد از رزمندان فلسطيني، خاطرنشان کرد: رژيم اشغالگر قدس برنامه‌ريزي کرده بود، که براي پيشبرد منافع نامشروع خود در آينده‌اي نزديک غزه را مورد هجوم قرار دهد، اما رزمندگان حماس با انجام عمليات طوفان الاقصي پيش دستي کردند و نقشه شوم آن را با شکست روبرو کردند.

 

 

 

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها