پیام تبریک مسئول دفتر نهاد نمایندگی به مناسبت سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر

خانه خبرها

حجت‌الاسلام و المسلمين مهدوي راد مسئول دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه ايلام با صدور پيامي، سالروز آزادسازي خرمشهر را تبريک گفت.

    به گزارش روابط عمومي دانشگاه ايلام، متن پيام حجت الاسلام و المسلمين مهدوي راد به شرح ذيل است:

 بسم الله الرحمن الرحيم

 
امام خميني (ره): «سپاس بي حد خداوند که روز بزرگ خود را نصيب ما فرمود».
 
   خداوند متعال به مومنان وعده فرموده، که "اگر خداوند را ياري نماييد او شما را ياري مي‌کند" فتح خرمشهر که نمادي از پيروزي حق بر باطل و نماد قدرت الهي است بر همه جهانيان صدق اين وعده الهي را ثابت نمود. در شرايط خاص آن زمان، که دشمن براي قطع درخت نوپاي انقلاب اسلامي کمر همت بسته بود، هيچ کس فکر نمي‌کرد بشود خرمشهر عزيز را از چنگال اهريمنان نجات داد. اما با پايمردي و فداکاري رزمندگان اسلام و عنايت خداوند متعال اين فتح بزرگ نصيب مردم شد.  
حماسه‌اي که در آزاد سازي خرمشهر آفريده شد به سان خوني در رگ‌هاي تاريخ است که روحيه مقاومت و تلاش براي رسيدن به هدف‌هاي متعالي را همواره به ياد داشته باشيم. چرا که به فرموده رهبر معظم انقلاب "خرمشهرها در پيش داريد"، اين سخن نويد بخش فتح‌هاي بزرگ در آينده است، که با عنايت خداوند و الهام‌گيري از حماسه سوم خرداد قابل تحقق است انشاءالله.
فرا رسيدن سالروز حماسه بزرگ سوم خرداد را به امت مقاوم ايران به ويژه اساتيد، دانشجويان و جامعه دانشگاهي تبريک عرض مي‌نمايم.

 
                 مهاجر مهدوي راد
    مسئول دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه ايلام

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها