برگزاری نشست هم‌اندیشی سرپرست معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه ایلام و هیأت مشاور وزارت علوم کشور عراق

خانه خبرها
برگزاري نشست هم‌انديشي  سرپرست معاونت پژوهش و فناوري دانشگاه ايلام و هيأت مشاور وزارت علوم کشور عراق

در راستاي توسعه همکاري‌هاي علمي و بين‌المللي، نشست هم‌انديشي  دکتر تاب سرپرست معاونت پژوهش و فناوري دانشگاه ايلام و هيأت مشاور وزارت علوم کشور عراق برگزار گرديد.

  به گزارش روابط عمومي، دکتر تاب سرپرست معاونت پژوهش و فناوري دانشگاه ايلام با اشاره به اشتراکات تاريخي، فرهنگي و ديني دو کشور ايران و عراق، يادآور شد: اين سابقه درخشان، توسعه و تعميق روابط مابين دو کشور را مي‌طلبد، که دانشگاه‌ها مي‌توانند در اين زمينه نقش محوري داشته باشند.

دکتر تاب با اشاره به ظرفيت‌هاي مختلف دانشگاه ايلام در حوزه‌هاي آموزشي، پژوهشي و فناوري، خواستار  اجرايي شدن مفاد تفاهم نامه‌هاي همکاري‌هاي منعقد شده مابين دانشگاه ايلام و دانشگاه‌هاي کشور عراق شد و  تأکيد کرد زمينه براي توسعه بشتر روابط دوجانبه مهيا است.

سرپرست معاونت پژوهش و فناوري دانشگاه ايلام خواستار تبادل تجربيات در زمينه‌هاي مختلف علمي و پژوهشي  و تبادل استاد و دانشجو ميان دانشگاه ايلام و دانشگاه‌هاي کشور عراق شد.

در اين نشست هيأت عراقي رئيس هيات مشاوره وزير علوم عراق با ابراز خرسندي از وضعيت مطلوب دانشگاه ايلام، به ابراز رضايت دانشجويان عراقي مشغول به تحصيل در دانشگاه ايلام اشاره کرد و با تشکر از مديريت دانشگاه ايلام، تأکيد کرد، تمام تلاش خود را به کار خواهد بست تا زمينه توسعه همکاري‌هاي دوجانبه مابين دانشگاه ايلام و دانشگاه‌هاي کشور عراق فراهم شود.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها