برگزاری جشن فارغ‌التحصیلی 500 دانشجوی دانشگاه ایلام

خانه خبرها

مراسم جشن فارغ‌التحصيلي 500 دانشجوي دانشگاه ايلام با حضور دکتر علي‌محمدي رئيس دانشگاه، اعضاي هيأت رئيسه، رؤساي دانشکده‌ها و مديران گروه‌هاي آموزشي، عصر ديروز در محل سالن آيت الله حيدري برگزار گرديد.

    به گزارش روابط عمومي، در اين مراسم دکتر علي‌محمدي با ابراز خرسندي از برگزاري اين جشن باشکوه و تبريک فارغ‌التحصيلي دانشجويان، ابراز اميدواري کرد، که اين عزيزان در تمام مراحل زندگي موفق و مؤيد باشند.

رئيس دانشگاه ايلام با بيان اينکه تحول خواهي شرط لازم براي کسب موفقيت است، اظهار داشت: بايد ضرورت تحول خواهي را در زندگي بپذيريم،  تا در مسير کسب موفقيت قرار گيريم.

ايشان تأکيد کرد تأکيد کرد اگر دانشجويان اصل تحول خواهي را در زندگي بپذيرند و به آگاهي و شناخت در اين زمينه دست پيدا کنند، مي‌توانند در مسير کسب مدارج بالاي علمي و کمال معنوي گام بردارند.

در ابتداي اين مراسم دکتر ويسه معاون فرهنگي و اجتماعي دانشگاه با بيان اينکه اين جشن باشکوه با مشارکت خود دانشجويان در حال برگزاري است، يادآور شد، با همراهي و همکاري دانشجويان، سطح فعاليت‌هاي فرهنگي و اجتماعي در دانشگاه ايلام ارتقاء يافته است.

دکتر ويسه تأکيد کرد تحصيل علم يک فرآيند است که بعد از فارغ‌التحصيلي هم بايد ادامه داشته باشد و دانشجويان عزيز در اين مسير بايد بتوانند براي خود و خانواده‌هايشان ارزش خلق کنند، که اين مهم با سنجش موقعيت‌ها و تصميم‌گيري درست، حاصل مي‌شود.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها