پیام تبریک دکتر علی‌محمدی رئیس دانشگاه ایلام به مناسبت هفته دولت

خانه خبرها

 دکتر علي‌محمدي رئيس دانشگاه ايلام با صدور پيامي هفته دولت را تبريک گفت و اظهار اميدواري کرد که در سايه هدايت‌هاي مدبرانه مقام معظم رهبري، حمايت هميشگي ملت شريف ايران و تلاش‌هاي بي وقفه دولت مردمي و جهادي سيزدهم شاهد تحقق اهداف انقلاب اسلامي در همه حوزه ها باشيم.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه ايلام، متن پيام دکتر علي‌محمدي به شرح ذيل است:

 بسم الله الرحمن الرحيم

هفته دولت در تاريخ انقلاب شکوهمند اسلامي يادآور مجاهدت ها و خدمات صادقانه دولتمردان ولايتمدار، مردمي و ساده زيست؛ شهيدان رجايي و باهنر است، که خالصانه در راه خدمت رساني به مردم و تحقق اهداف انقلاب اسلامي تلاش کردند و مظلومانه توسط منافقين کوردل به شهادت رسيدند و بدينسان در تاريخ ايران اسلامي جاودانه شدند.

امروز که دشمنان انقلاب اسلامي با تمام توان و در قالب فشار حداکثري و جنگ ترکيبي به دنبال نااميد کردن مردم و تضعيف نظام مقدس جمهوري اسلامي هستند، دولت مردمي سيزدهم با تأسي از دولت شهيدان رجايي و باهنر، خالصانه براي حل مشکلات مردم وارد ميدان شده و براي شکست نقشه‌هاي شوم دشمنان و رسيدن به آرمان‌هاي والاي نظام اسلامي ذيل رهنمودهاي امامين انقلاب، گام بر مي‌دارد. اميد مي رود، که در سايه هدايت‌هاي مدبرانه مقام معظم رهبري، حمايت هميشگي ملت شريف ايران و تلاش‌هاي بي وقفه دولت مردمي و جهادي سيزدهم شاهد تحقق اهداف انقلاب اسلامي در همه حوزه‌ها باشيم. و فصلي درخشان از توسعه مادي و معنوي در تاريخ جمهوري اسلامي رقم بخورد.

اينجانب ضمن گراميداشت سالروز شهادت شهيدان رجايي و باهنر به عنوان اسطوره‌هاي خدمتگزاري و الگوي کارگزاران نظام مقدس جمهوري اسلامي، هفته دولت و روز کارمند را خدمت همه‌ي دولتمردان ايران اسلامي، مجموعه مديريت استان، رؤساي دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالي و مجموعه علمي استان صميمانه تبريک و تهنيت عرض مي‌نمايم و توفيق روز افزون اين عزيزان را از درگاه پروردگار متعال خواهانم.

 

 

 

طاهر علي‌محمدي

رئيس دانشگاه ايلام

 

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها