همایش تحلیل وضعیت جبهه مقاومت و تحولات منطقه در دانشگاه ایلام برگزار شد

خانه خبرها

با هماهنگي و برنامه ريزي دفتر استاني نهاد نمايندگي در دانشگاه‌ها، سازمان بسيج اساتيد، معاونت فرهنگي و سازمان بسيج دانشجويي همايش تحليل وضعيت جبهه مقاومت و تحولات منطقه با حضور سردار تهراني مقدم( برادر شهيد تهراني مقدم) و روساي دانشگاه‌ها، اساتيد، کارکنان و دانشجويان سطح استان برگزار گرديد.

مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌هاي استان ايلام گفت: انقلاب اسلامي در تمام دنيا مولودهاي مبارکي در حوزه مقاومت ايجاد کرده است.


به گزارش روابط عمومي دانشگاه، حجت الاسلام والمسلمين محمدرضا حسيني نيا در نشست تحليلي جبهه مقاومت که در سالن آمفي تئاتر آيت الله حيدري دانشگاه برگزار شد ضمن بيان اين مطلب اظهار داشت: اگر در حال حاضر در سطح دنيا گروه‌هايي با ظلم و استکبار مبارزه مي کنند، الگو گرفته از جريان فکري و ايدئولوژي انقلاب اسلامي مي باشند.
وي با اشاره به اينکه حماس در حال حاضر با 45 هزار نيرو در حال مقاومت است، افزود: همين 45 هزار نيرو رژيم اسراييل را به ستوه آورده است و کاري کرده که همگان انگشت به دهان مانده اند.
رژيم قدرتمند اسرائيل در مقابله با اين گروه دست به دامن جنايت شده و کودکان را مورد حمله قرار داده است و اين نشانه ناتواني آنها در روياروي با مقاومت است، ادامه داد: اين در حالي است که گروه هاي مقاومت ديگري چون حزب الله و انصارالله و فاطميون هنوز دست به ماشه نبرده اند که اگر اينگونه شود اسرائيل با خاک يکسان مي شود.

در ادامه اين مراسم سردار محمد تهراني مقدم ضمن بيان اينکه اسرائيل در اين جنگ با حربه خواست ايران را دخالت دهد و ادعا کرد که اگر حزب الله وارد جنگ شود و ايران حمايت کند من نقاط حساس ايران را مورد حمله قرار مي دهم، خاطرنشان کرد: اين رفتار با بصيرت رهبر معظم انقلاب خنثي شد.


وي با بيان اينکه رهبر معظم انقلاب فرموند ايران دخالتي در اقدام حماس نداشته است اما من دست و بازوان آنان را مي بوسم، ادامه داد: ايشان نيز بيان داشتند فلسطين در اين سالها چنان قدرتمند شده است که تمام سلاح ها و موشک‌هايي که دارد را خودش ساخته است و اين نشان از قدرت و اراده مقاومت دارد.
تهراني مقدم با تاکيد بر اينکه خيلي ها فکر مي کنند اسرائيل شکست ناپذير است، گفت: در جنگ اسرائيل با بيروت همگان ديدند که چگونه ناوچه اسرائيل توسط موشک هاي مقاومت در آب هاي مديترانه قرق و نيز تانک هاي آنها دست نيروهاي مقاومت افتاد، اين‌ها نشان از اين دارد که رژيم صهيونيستي اسرائيلي فقط از بيرون ترسناک است و در واقع قدرت آنچناني ندارد.
وي در پايان ضمن بيان اينکه ايران در طول اين سال‌ها دانشمندان زيادي را به جامعه تحويل داده است، يادآور شد: اگر دانشجويان به سلاح تقوا مجهز شوند درهاي علم به روي آنها گشوده مي شود.

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها