آئین تکریم و معارفه جانشین سازمان بسیج اساتید استان برگزار شد

خانه خبرها

به گزارش روابط عمومي دانشگاه ايلام در مراسم تکريم و معارفه جانشين سازمان بسبج اساتيد استان که در سالن فرزانگان دانشگاه با حضور سردار کريميان جانشين سپاه حضرت اميرالمومنين(ع) استان و جمعي از فرماندهان، دکتر ويسه رئيس سازمان بسيج ،معاونين دانشگاه ايلام، روساي دانشگاه ها و جمعي از اساتيد دانشگاه هاي استان برگزار شد.

سردار کريميان ضمن بيان اينکه سازمان بسيج اساتيد يک نهاد ارزشمند است، اظهار داشت: اگر اقدامات بسيج گونه و جهادي با فضاي دانشگاه‌ها آميخته شود ارزش آنها چندين برابر مي شود.

 وي با اشاره به اينکه در سال‌هاي گذشته ما شاهد اقدامات خيلي خوبي از سوي سازمان بسيج اساتيد بوديم، خاطرنشان کرد: اميدواريم در سال‌هاي آينده با توجه به حساسيت هاي پيش رو کشور بتوانيم اقداماتي در خور انجام دهيم.

در ادامه اين مراسم دکتر مهدي ويسه رئيس بسيج اساتيد استان ايلام ضمن اشاره به اينکه در طول مدت همکاري سازمان با دکتر ملکي ما شاهد تلاش هاي شبانه روزي ايشان در حوزه کاري بوديم، عنوان کرد: همکاراي خوب و صميمي تمام روساي دانشگاه با سازمان بسيج اساتيد باعث شده است که کار در اين بخش با لذت و جذابيت انجام شود که در اين خصوص واقعا از همه روساي دانشگاه قدرداني مي شود. ويسه با تاکيد بر اينکه اساتيد از نخبگان جامعه و از تاثيرگذارترين افراد در جامعه هستند، ابراز اميدواري کرد: در ادامه فعاليت بسيج اساتيد استان شاهد حضور پر رنگ و رونق اين سرمايه هاي استان در برنامه هاي فرهنگي باشيم.

در پايان اين جلسه از از زحمات دکتر محمد ملکي تقدير شد و دکتر مسعود آقا بيگي به عنوان معاون و جانشين سازمان بسيج اساتيد استان معرفي شد.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها