بیانیه روابط عمومی دانشگاه ایلام در محکومیت اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم در کشور سوئد

خانه خبرها

روابط عمومي دانشگاه ايلام با صدور پيامي، اهانت به ساحت مقدس قرآن کريم در کشور سوئد را محکوم کرد و از همه مسلمانان، مجامع دانشگاهي، نخبگان و انديشمندان  خواست با محکوميت اين اقدام موهن، مانع تکرار ارتکاب چنين اقدامات شوم، نابخردانه و وقيحانه‌اي شوند. 

 

بسم الله الرحمن الرحيم

"يُريدون لِيُطفِئوا نورَ اللهِ بِاَفواهِهم و اللهُ متمُّ نورهِ و لو کرِهَ الکافرون»" (صف/8)

 

   بار ديگر مدعيان دروغين حقوق بشر و آزادي، در ادامه سياست مقابله با اسلام و مسلمانان، قرآن کريم را در کشور سوئد مورد هتک حرمت قرار دادند و برگ ديگري بر کارنامه‌ي سياه خود افزودند.  اين اقدام نفرت‌انگيز و تحريک آميز  به بهانه آزادي بيان، نقض آشکار حقوق بشر و تشويق تروريسم و افراط‌گرايي مي‌باشد،  که به هيچ دستاوردي براي بانيان آن ختم نخواهد شد و فقط نفرت بيشتر مسلمانان و آزاديخواهان جهان را از آنان به همراه خواهد داشت. واضح است، که نورانيت قرآن مبين، با اين اقدامات مذبوحانه خاموش نخواهد شد، بلکه طبق وعده حتمي خداوند هر روز درخشان‌تر مي‌شود (و اللهُ متمُّ نورهِ و لو کرِهَ الکافرون).

روابط عمومي دانشگاه ايلام با محکوم‌نمودن اين اقدام مذبوحانه به بهانه «آزادي بيان»، خاطر نشان مي‌سازد چشم پوشي از اين اقدام وقيحانه توسط کشورهاي داعيه دار حقوق بشر شراکت در جرم است و به هيچ عنوان پذيرفتني نيست. از همه مسلمانان، مجامع دانشگاهي، نخبگان و انديشمندان  خواهانيم با محکوميت اين اقدام موهن، مانع تکرار ارتکاب چنين اقدامات شوم، نابخردانه و وقيحانه اي شوند.  يقين داريم در سايه الطاف الهي و طبق وعده قرآن مبين و به واسطه حساسيت تمامي مسلمانان جهان، بانيان اين گستاخي کفرآميز و نفرت‌انگيز  تاواني سنگين داده و رسواي عالم خواهند شد، ان شاالله.

 

روابط عمومي دانشگاه ايلام

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها