برگزاری نشست هم‌اندیشی رئیس دانشگاه ایلام و یاوران علمی دانشگاه

خانه خبرها

نشست هم‌انديشي دکتر علي‌محمدي رئيس دانشگاه ايلام و کارکنان رسمي، پيماني، قراردادي و شرکتي  با حضور دکتر احمدي معاون پشتيباني و منابع انساني و صبح امروز در محل سالن آيت الله حيدري برگزار گرديد.

  به گزارش روابط عمومي، در اين نشست دکتر علي‌محمدي رئيس دانشگاه با تقدير از زحمات مجموعه کارمندان براي پيشبرد اهداف عالي دانشگاه، يادآور شد: کارمندان خدوم و شريف دانشگاه بايد با تعهد، خيرخواهي، از خودگذشتگي، احترام متقابل، مديريت وقت، تکريم ارباب رجوع و مسئوليت‌پذيري براي بالندگي  دانشگاه تلاش کنند.

رئيس دانشگاه با بيان اينکه هدفگذاري ما از آغاز مسئوليت توانمندسازي و ارتقاي کارمندان از هر حيث بوده است، يادآور شد: افزايش سهم کارکنان در سمت‌هاي مديريتي، راه‌اندازي سامانه نظام پيشنهادات، اقدام براي احداث مجتمع مسکن ملي کارکنان، تعامل مثبت و برگزاري جلسات متعدد با شوراي صنفي کارکنان و صدور حکم استخدام 30 کارمند جديد پيماني و اجراي قانون تبديل وضعيت ايثارگران با صدور احکام رسمي 47 تن از کارکنان تحت پوشش شرکت‌هاي خدماتي عليرغم داشتن بار مالي، از جمله اين اقدامات بوده است.

دکتر علي‌محمدي با ابراز خرسندي از فضاي همدلي و دوستي حاکم بر دانشگاه، تأکيد کرد: درب اتاق اينجانب به روي همه همکاران باز است و با کمال خرسندي از نظرات و پيشنهادت همه اعضاي دانشگاه و از جمله ياوران علمي استقبال مي‌کنم.

در ادامه دکتر علي محمدي و دکتر احمدي به سوالات کارمندان پاسخ هاي لازم را ارائه کردند و کارمندان نيز پيشنهادات خود را در امور مختلف بيان نمودند.

در پايان مراسم با اهداي لوح و هديه از شرکت کنندگان در مسابقه نقاشي و کاردستي با موضوع «مديريت پسماندها» که از طرف مرکز مشاوره، سلامت و سبک زندگي برگزار گرديد، تقدير بعمل آمد.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها