همه ما نسبت به آینده دانشجویان مسئول هستیم

خانه خبرها
همه ما نسبت به آينده دانشجويان مسئول هستيم
دکتر شکري معاون دانشجويي دانشگاه ايلام با تأکيد بر اينکه همه ما نسبت به آينده دانشجويان مسئول هستيم و بايد تمام تلاش خود را براي حفظ آرامش و توانمندسازي دانشجويان به بکار ببريم.

    به گزارش روابط عمومي، دکتر شکري در دومين روز کارگاه آموزشي «کاربرد بتا در پيشگيري از رفتار خود آسيب‌رسان و نحوه ارتباط مؤثر با دانشجويان»، که صبح ديروز در محل سالن فرزانگان با حضور سرپرستان خوابگاه‌هاي دانشجويي پسران برگزار شد، ضمن بيان اين مطلب اطهار داشت: در حال حاضر دانشجويان داراي شرايط خاصي هستند و ما به عنوان مسئول بايد مشکلات آنها را درک کنيم و با ارائه راهکار درست، زمينه توانمندسازي دانشجويان و حل مشکلات آنان را فراهم نمائيم.

معاون دانشجويي دانشگاه ايلام با بيان اينکه خدمت به دانشجويان با چنين رويکردي يک نوع ايثار است، ادامه داد: بعضي دانشجويان داراي مشکلات خاصي هستند، که سرپرستان خوابگاه‌ها بايد با حساسيت براي حل مشکلات آنها اقدام کنند.

عضو هيأت رئيسه دانشگاه تأکيد کرد: شرکت فعال در کارگاه‌هاي آموزشي ‌مي‌تواند باعث کسب مهارت و توانايي لازم براي سرپرستان خوابگاه‌هاي دانشجويي جهت تعامل درست با دانشجويان و حل مشکلات آنان شود.

دکتر شکري يادآور شد: خيلي از دانشجويان از محتواي آيين‌ نامه‌ها و مقررات دانشجويي مطلع نيستند، لذا بايد ابتدا مقررات مربوطه را براي آنان تشريح کرد، تا دانشجو  با آکاهي کامل و منطبق بر اين آئين ‌نامه‌ها رفتارهاي خود را تنظيم کند.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها