تقدیر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام از کسب رتبه برتر دانشگاه ایلام در بین دانشگاه‌های سراسر کشور

خانه خبرها

حجت‌الاسلام و المسلمين کريمي تبار نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه ايلام با تقدير از کسب رتبه برتر دانشگاه ايلام در بين دانشگاه‌هاي سراسر کشوردر هيجدهمين جشنواره شهيد رجايي، تصريح کرد: کسب اين عنوان مهم و قرار گرفتن دانشگاه ايلام در رأس دانشگاه‌هاي سراسر کشور بر طبق شاخص‌هاي مورد نظر جشنواره، عليرغم محدوديت‌ها و مشکلات موجود به دست آمده است، که سزاوار تمجيد است.

  به گزارش روابط عمومي، حجت‌الاسلام و المسلمين کريمي تبار نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه ايلام در جريان نشست «تبيين کارکرد ارزش‌هاي دفاع مقدس در تقويت شکل‌گيري تمدن اسلامي» که صبح امروز در محل سالن فرزانگان برگزار گرديد، با عرض تبريک به دکتر علي‌محمدي به جهت کسب رتبه برتر دانشگاه ايلام در بين دانشگاه‌هاي سراسر کشور در هيجدهمين جشنواره شهيد رجايي، تصريح کرد: کسب اين عنوان مهم و قرار گرفتن در رأس دانشگاه‌هاي سراسر کشور بر طبق شاخص‌هاي موردنظر جشنواره، عليرغم محدوديت‌ها و مشکلات موجود توسط دانشگاه ايلام به دست آمده است، که سزاوار تمجيد است.

حجت‌الاسلام و المسلمين کريمي تبار با اشاره به دستاوردهاي دفاع مقدس، يادآور شد: متاسفانه در تاريخ معاصر ايران، استعمارگران بخش‌هاي زيادي از خاک کشور را جدا کردند، اما در جريان جنگي تحميلي حکومت بعثي صدام عليه ايران، عليرغم اينکه انقلاب اسلامي نوپا بود و ارتش وضعيت مطلوبي نداشت و سپاه هم تازه تأسيس شده بود،  با مديريت ولايت فقيه، يک وجب از خاک کشور جدا نشد.

نماينده ولي فقيه در استان روحيه شهادت طلبي رزمندگان اسلام را حاصل ارتباط معنوي با خدا دانست و گفت: شهدا دنيا را همه جلوه‌هاي زيبايش کنار گذاشتند و به فيض عظيم شهدات نائل شدند.

حجت‌الاسلام و المسلمين کريمي تبار با اشاره به فتنه مرموز و پيچديه دشمنان انقلاب اسلامي در سال 1401، خاطرنشان کرد: دشمنان طراحي قوي را انجام داده بود، اما امدادهاي الهي و حضور مردم بود که نقشه‌هاي آنان را با شکست روبرو کرد.

امام جمعه ايلام با تمجيد از نقش مردم ايلام در دوران دفاع مقدس، تصريح کرد: متأسفانه هشت سال دفاع مقدس در استان ايلام به معناي واقعي مغفول مانده و هيچ اثر فاخر هنري درباره حماسه مردم ايلام در آن دوران نداريم.

حجت‌الاسلام و المسلمين کريمي تبار خواستار اهتمام جدي اساتيد بسيجي براي تعليم و تربيت نسل جوان شد و گفت: بايد با نسل جوان ارتباط برقرار کرد و با اقناع آنان، زمينه ترويج شعائر اسلامي را فراهم نمود.

نماينده ولي فقيه در استان با بيان اينکه مطالبه‌گري و نقد منصفانه زمينه ساز کارايي مديريت خواهد بود، خواستار اهتمام جدي اساتيد بسيجي به امر مطالبه‌گري شد، تا زمينه توسعه استان فراهم گردد.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها