تقدیر رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان ایلام از رئیس دانشگاه ایلام

خانه خبرها

آقاي شربي نيازي رئيس سازمان بسيج دانشجويي استان ايلام با اهدا لوحي از دکتر علي‌محمدي رئيس دانشگاه ايلام به جهت ايفاي نقش موثر و ارزشمند در حمايت از برگزاري برنامه‌هاي بسيج دانشجويي در سال 1401 تقدير بعمل آورد.

    به گزارش روابط عمومي، آقاي شربي نيازي عصر ديروز در محل دفتر دکتر علي‌محمدي رئيس دانشگاه ايلام حضور يافت و اين لوح تقدير را به ايشان اهدا کرد.

بنا به اين گزارش: رئيس سازمان بسيج دانشجويي استان ايلام در لوح اهدايي خود با بيان اينکه بسيج مظهر اقتدار و اراده ملي ميهن اسلامي و بسيجي تاجدار اين قدرت و اراده است و لذا تجليل از بسيج و مقام شامخ بسيجي نه کاري است خرد که رهبر فرزانه اين ملت افتخارش به بسيجي بودن است و بسيج را مظهر تجلي روح علوي مي‌داند، تأکيد کرده است تلاش در جهت نشر و بسط فرهنگ و تفکر بسيجي از وظايف خطير کساني است، که قلبشان براي اسلام و تداوم راه شهيدان و تحقق آرمان‌هاي انقلاب اسلامي مي تپد.

آقاي شربي نيازي افزوده است: بدينوسيله از زحمات شايسته و حمايت‌هاي جنابعالي که در برگزاري برنامه‌هاي بسيج دانشجويي در سال 1401 نقش موثر و ارزشمندي ايفا نموده‌ايد؛ تشکر نموده و به رسم احترام و اکرام اين لوح سپاس تقديم حضورتان مي گردد.

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها