پیام تبریک رئیس دانشگاه ایلام به مناسبت آغاز سال تحصیلی 1403-1402

خانه خبرها

 دکتر علي‌محمدي رئيس دانشگاه ايلام با صدور پيامي آغاز سال تحصيلي1403-1402 را تبريک گفت و يادآور شد انتقال مفاهيم ناب دوران دفاع مقدس به نسل جوان و دانشجويان، نويدبخش حرکتي رو به جلو با رشد و پيشرفتي همه جانبه، همراه با فتح قله‌هاي افتخار است.

 به گزارش روابط عمومي دانشگاه ايلام، متن پيام دکتر علي‌محمدي به شرح ذيل است:

                         بسم الله الرحمن الرحيم

    توسعه علمي کشور که با محوريت دانشگاهيان و نخبگان حاصل شده، زمينه اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در سطح جهان را فراهم آورده و باعث شکست محاسبات استکبار و دشمنان انقلاب اسلامي گرديده است.
خوشبختانه دانشگاه ايلام در هيجدهمين جشنواره شهيد رجايي عنوان «دانشگاه برتر» را در سال 1401 در بين دانشگاه‌هاي دولتي سراسر کشور کسب کرد. اخذ اين مقام، نشان دهنده تلاش مستمر و با برنامه مجموعه مديريت دانشگاه، پويايي، نشاط و همگرايي حاکم بر مجموعه دانشگاه؛ اعم از اساتيد فرهيخته، کارمندان پرتلاش و دانشجويان کوشا است و تحقق آن خبر از همراهي، همدلي و همگرايي جامعه دانشگاهي مي دهد. تکرار اين افتخار ماندگار و بي نظير که در تاريخ آموزش عالي کشور و استان ايلام به ثبت رسيد، و بي شک مايه فخر و مباهات هر دانشگاهي در استان سرفرازمان خواهد بود، نيازمند تلاش علمي و پژوهشي بيشتر و توسعه زيست بوم فناوري بر بستر فرهنگ غني اسلامي - ايراني است.
 تقارن آغاز بهار تعليم و تربيت که تجلي اقتدار و عزت ملت ايران است با هفته دفاع مقدس که تجلي خودباوري و نفي هرگونه خودباختگي است، حرکتي رو به جلو با رشد و پيشرفتي همه جانبه همراه با فتح قله‌هاي افتخار را نويد مي‌دهد.
اينجانب ضمن گراميداشت هفته دفاع مقدس، آغاز سال تحصيلي جديد را خدمت اساتيد بزرگوار، کارکنان شريف و دانشجويان عزيز دانشگاه ايلام و همه مراکز علمي استان، صميمانه تبريک و تهنيت عرض مي‌نمايم و سلامتي، عزت و سربلندي همه عزيزان را از درگاه خداوند متعال خواهانم.


                      طاهر علي‌محمدي
                    رئيس دانشگاه ايلام

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها