پیام تبریک رئیس دانشگاه ایلام در گرامیداشت هفته دفاع مقدس

خانه خبرها

 دکتر علي‌محمدي رئيس دانشگاه ايلام با صدور پيامي، هفته دفاع مقدس را که يادآور حماسه ملت ايران و رزمندگان اسلام در شکست دشمن بعثي و ناکامي امپرياليسم شرق و غرب است، تبريک گفت و تأکيد کرد معارف دوران دفاع مقدس محتوايي ارزشمند براي جهاد تبيين مي‌باشد.

 به گزارش روابط عمومي دانشگاه ايلام، متن پيام دکتر علي‌محمدي به شرح ذيل است:

                     بسم الله الرحمن الرحيم

مقام معظم رهبري مدظله العالي: «هشت سال دفاع مقدس ما صرفاً يک امتداد زماني و فقط يک برهه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ي زماني نيست؛ گنجينه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ي عظيمي است که تا مدتهاي طولاني ملت ما ميتواند از آن استفاده کند، آن را استخراج کند و مصرف کند و سرمايه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گذاري کند».
      بعد از پيروزي انقلاب شکوهمند اسلامي، امپرياليسم شرق و غرب به منظور تضعيف نظام مقدس جمهوري و تجزيه ايران اسلامي با تحريک حکومت بعثي عراق، جنگ تحميلي هشت ساله را بر ملت ايران تحميل کردند. متعاقب يورش دشمن تا بن دندان مسلح، با دستور بنيانگذار کبير انقلاب اسلامي توده‌هاي مختلف مردم راهي جبهه‌هاي حق عليه باطل شدند و با خلق حماسه‌اي تاريخي و بي‌نظير در پرتوي توکل، شجاعت، پايداري، اخلاص، استقامت، فداکاري و از خودگذشتگي، صداميان و حاميان  شرق و غربشان را با شکست روبرو کردند.
دفاع مقدس تجلي اعتماد به نفس، خودباوري و اقتدار ملت ايران است و معارف ارزشمند و ناب آن مي‌تواند محتوايي ارزشمند براي جهاد تبيين و ايستادگي در برابر جنگ ترکيبي باشد، تا استکبار همچون گذشته با ناکامي و درماندگي روبرو شود.
اينجانب با گراميداشت ياد شهدا و امام شهدا و تجليل از حماسه ملت ايران در دوران جنگ تحميلي،  فرارسيدن هفته دفاع مقدس را خدمت همه رزمندگان، آزادگان و جانبازان غيور و سرافراز، مردم شهيد پرور استان ايلام که حماسه پايداري را در آن دوران پرافتخار رقم زدند، جامعه دانشگاهي استان و اساتيد، کارکنان و دانشجويان ارجمند دانشگاه ايلام تبريک عرض مي‌نمايم و عزت، سربلندي و سرافرازي همگان را از درگاه پروردگار متعال خواهانم.

                   
                       طاهر علي‌محمدي
                     رئيس دانشگاه ايلام

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها