سه شنبه‌های کتاب دانشگاه ایلام (معرفی کتب تألیفی و ترجمه‌ای اعضای هیأت علمی دانشگاه ایلام)

خانه خبرها
سه شنبه‌هاي کتاب دانشگاه ايلام (معرفي کتب تأليفي و ترجمه‌اي اعضاي هيأت علمي دانشگاه ايلام)

عنوان کتاب:  مديريت فروش در صنعت بيمه (اصول بيمه براي ممتاز شدن شرکت‌هاي بيمه)

مؤلفان: دکتر محمد ايدي استاديار دانشگاه ايلام، خانم ارغوان بهزادي، خانم دلارام گودرزي

کتاب «مديريت فروش در صنعت بيمه - اصول بيمه براي ممتاز شدن شرکت‌هاي بيمه»، تأليف دکتر محمد ايدي استاديار دانشگاه ايلام، خانم ارغوان بهزادي و  خانم دلارام گودرزي در 12 فصل و 316 صفحه تدوين شده است.

در اين کتاب مجموعه‌اي از ايده‌ها، اصول تکنيک‌هاي کليدي را را مي‌آموزيد، که باعث بهتر شدن نيروي فروش، افزايش و هماهنگي بيشتر فروشنده‌هاي شما مي‌شود. مدير فروش برتر مي‌تواند ترکيبي از شخصيت‌هاي مختلف رابه يک تيم فروش مؤثر تبديل کند، که هر ماه به نتايج قابل پيش‌بيني و ثبات دست يابند.

کتاب حاضر کتابي ضروري براي هرکسي است، که مي‌خواهد در زمينه فروش بيمه فعاليت کند.ايده‌هاي فوق العاده اين کتاب به هر فردي کمک مي‌کند، تا فروشش را افزايش دهد. مفاهيم کاربردي اين کتاب بسيار ساده، کاربردي و قابل استفاده براي فروشندگان بيمه در هر سطحي است، کاربردي و قابل استفاده براي فروشندگان بيمه در هر سطحي است، به گونه‌اي که هر فردي که اين کتاب را مطالعه کند و راهکارهاي اساسي آن را را به کار ببندد، قطعاً پيشرفت  و رشد شاياني در فروش خود خواهد داشت. نويسندگان اين کتاب درباره تکنيک‌ها، رازها و راهکارهاي اساسي فروش و چگونگي استفاده و به کارگيري آنها توضيحات کاربردي را ارائه کرده‌اند.

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها