بازدید رئیس دانشگاه ایلام از موکب شهدای هسته ای دانشگاه ایلام و وزارت عتف واقع در پایانه مرزی مهران - تکمیلی

خانه خبرها

دکتر علي‌محمدي رئيس دانشگاه ايلام به همراه دکتر شيري معاون پشتيباني و منابع انساني، دکتر ويسه معاون فرهنگي و اجتماعي، دکتر احمدي معاون پژوهش و فناوري و دکتر رشنوادي مشاور رئيس و مدير حوزه رياست؛ ظهر سه شنبه 1401/06/22 از موکب شهداي هسته‌اي دانشگاه ايلام و وزارت علوم، تحقيقات و فناوري واقع در پايانه مرزي مهران که مملو از خيل مشتاقان زائران اربعين است بازديد بعمل آورد.

   به گزارش روابط عمومي، دکتر علي‌محمدي در جريان اين بازديد از اعضاي هيأت علمي، کارکنان و دانشجويان فعال در اين موکب قدرداني کرد.

رئيس دانشگاه ايلام، با بيان اينکه محبت امام حسين (ع) در تاريخ اسلام مبدأ تغير و تحول روحي و معنوي  بوده است، خاطرنشان کرد: تعداد زيادي از بزرگان علم و دين با محبت به امام حسين (ع) موفق به کسب مدارج علمي و معنوي شده‌اند.

دکتر علي‌محمدي با بيان اينکه اربعين مبدأ جوشنده تبليغ قيام ابا عبدالله الحسين عليه‌السلام و ياران وفادارش است، گفت: خدمت صادقانه و خالصانه به زائرين کربلاي معلي همچون زيارت حرم سيدالشهداء عليه‌السلام باعث کسب محبت امام حسين (ع) و بهره‌گيري از آثار اين محبت مي‌شود.

رئيس دانشگاه ايلام التزام به رسالت اجتماعي را يکي از برنامه‌هاي توسعه راهبردي دانشگاه دانست و اظهار داشت: اربعين تأثيرگذاري سياسي، فرهنگي، اقتصادي و اجتماعي در سطوح جهاني، منطقه‌اي و ملي دارد و دانشگاه ايلام بر اساس رسالت اجتماعي با تمام توان در اين عرصه ورود کرده، که يک بخش آن فعاليت موکب شهداي هسته‌اي و وزارت عتف است، که خوشبختانه عملکرد رضايت بخشي دارد.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها