مردم و مسئولان برای خنثی کردن توطئه‌ها و فتنه‌انگیزی دشمنان هوشیار باشند

خانه خبرها
حجت‌الاسلام و المسلمين سراج امام جمعه موقت ايلام و رئيس دانشکده الهيات و اسلامي دانشگاه ايلام، گفت: تا موقعي که ملت ايران در برابر دشمن ايستاده است، فتنه‌هاي دشمنان تمامي ندارد و مي‌طلبد مردم و مسئولان همواره براي خنثي کردن توطئه‌ها و فتنه‌انگيزي دشمنان هوشياري خود را حفظ کنند.

 

  به گزارش روابط عمومي دانشگاه ايلام به نقل از خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) حجت‌الاسلام و المسلمين شمس الله سراج در جمع نمازگزاران جمعه ايلام، اظهار کرد: در ولادت‌ها، اعياد و مراسم شادي مربوط به اهل بيت عليهم‌السلام، بايد بصورت معقول و مشروع به شادي اهتمام جدي داشته باشيم. 

رئيس دانشکده الهيات و اسلامي دانشگاه ايلام، افزود: جامعه ما نياز به شادي دارد، به ويژه رسانه‌هاي جمعي و صدا و سيما و افرادي که مي‌توانند برنامه‌هاي شاد را برگزار کنند، اقدام کنند تا جوانان و فرزندان ما ببينند، که همانطوري که در عزاداري‌ها سنگ تمام گذاشته مي‌شود در شادي‌هاي اهل بيت عليهم‌السلام نيز همين گونه است.

حجت‌الاسلام و المسلمين سراج با محکوميت حرکت منزجرانه نشريه فرانسوي شارلي ابدو، اظهار کرد: اين نشريه يک نشريه طنز کاريکاتوري است، که طرفدار چنداني در فرانسه ندارد و يکي از راهکارهاي اين نشريه براي سر و صدا کردن و جلب توجه، توهين به مقدسات اسلام است و براي ادامه حيات خود نياز به جلب توجه دارد، در جامعه فرانسه که جامعه‌اي پر از دروغ و نفاق است، دروغ‌ترين حرف دنيا همين دموکراسي و آزادي در فرانسه است.

دانشيار دانشگاه ايلام، ابراز کرد: در همين فرانسه کافي است، که ده خط در باره هلوکاست بنويسند، زنداني مي‌کنند و جريمه مي‌کنند و مي‌گويند، که هلوکاست خط قرمز است، آزادي فقط براي يک قشر خاص است، باغ اروپا واقعا اينجوري نيست، که آزادي و دموکراسي در آن وجود داشته باشد.

حجت‌الاسلام و المسلمين سراج با اشاره به تظاهرات مردم ايلام در محکوميت اين اقدام شنيع نشريه فرانسوي، يادآور شد: مردم ما در شهرهاي مختلف اين اقدام نشريه فرانسوي را محکوم کرده‌اند و اين نشان دهنده حساسيت ملت ما به مقدسات اسلامي است.

امام جمعه موقت ايلام با اشاره به محورهاي بيانات رهبر معظم انقلاب اسلامي در 22 دي ماه و ديدار با جامعه مداحان کشور، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامي فرمودند، که22 دي ماه به انقلاب اسلامي هويت ديني داد و مردم قم براي دين قيام کردند و مسأله دين را احيا کردند، ايشان در ديدار با جامعه مداحان فرمودند، که از دشمن غافل نباشيد، در اين قضاياي اخير فکر نکنيم، که دشمن عقب نشسته است، دشمن از موقعي که اين فتنه از بين رفت براي فتنه‌اي ديگر خود را آماده مي‌کند.

حجت‌الاسلام و المسلمين سراج، افزود: مردم پاي نظام و انقلاب اسلامي ايستاده‌اند و دشمن به دنبال ضربه‌زدن به نظام اسلامي است، تا موقعي که ملت ايران در برابر دشمن ايستاده است، اين فتنه‌ها و توطئه‌ها ادامه دارد و به فضل الهي، اين فتنه‌ها يکي پس از ديگري از بين خواهد رفت.

رئيس دانشکده الهيات و اسلامي دانشگاه ايلام يادآور شد: رهبر معظم انقلاب اسلامي در اين ديدارها، بر پرهيز از اختلاف در بين تمام اقشار مختلف مردم و به روز بودن تأکيد کردند، مديريتي که در جامعه ما است بايد به روز باشد و سال‌هاي آتي را برنامه‌ريزي کند، لذا به روز بودن برگ برنده نظام اسلامي است.

امام جمعه موقت ايلام با تأکيد بر کنترل قيمت‌ها در سطح بازار، گفت: در مديريت‌ها مي‌شود تورم را کنترل کرد و بايد نظام مالياتي، کشاورزي، روابط تجاري را در مسير صحيح قرار داد، طرح مالياتي عايدي سرمايه که هم اکنون در مجلس شوراي اسلامي مطرح شده است، اگر تصويب شود و به درستي به اجرا درآيد بسياري از مشکلات برطرف مي‌شود.

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها