دکتر علی اکبری: دولت نباید در دام انتظارات مقطعی گرفتار شود/ توسعه متوازن و همه جانبه نیاز اصلی کشور است

خانه خبرها
دکتر علي اکبري:  دولت نبايد در دام انتظارات مقطعي گرفتار شود/ توسعه متوازن و همه جانبه نياز اصلي کشور است

رئيس دانشگاه گفت: دولت دوازدهم نبايد در دام نيازها و انتظارات مقطعي جامعه از جمله اشتغال گرفتار شود زيرا تنها با اجراي کامل برنامه پيشنهادي رئيس جمهور منتخب به تمامي اهداف مورد نظر دست پيدا خواهيم کرد.

    دکتر علي اکبري روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: ايجاد اشتغال و افزايش درآمد مردم بدون توجه به بخش هاي ديگر و بهبود فضاي سياسي، فرهنگي و اجتماعي کشور امکان پذير نيست.

     وي با بيان اينکه تفاوت اصلي نامزد منتخب دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري با ديگر نامزدها در ارائه برنامه بود، اظهار کرد: اين برنامه نقطه قوت حسن روحاني در مبارزات انتخاباتي بود و بايد تمام تلاش خود را براي اجرايي کردن آن بکار گيرد.

    دکتر علي اکبري تاکيد کرد: در برنامه رئيس جمهور منتخب همه بخش ها لحاظ شده است و تنها راه رسيدن به پيشرفت و توسعه پايدار کشور تحقق تمامي بخش هاي اين برنامه است.

    رئيس دانشگاه گفت: ممکن است به صورت مقطعي مسائلي مانند ايجاد اشتغال مورد نظر قرار بگيرد اما دولت نبايد در اين دام گرفتار شود و به تمامي بخش هاي برنامه و قولي که به ملت داده است وفادار بماند.

   دکتر علي اکبري اضافه کرد: دولت روحاني بايد با عمل به تمام وعده هاي خود يادگاري اخلاقي مديريت و وفاي به عهد را در جامعه نهادينه کند.

وي يادآور شد: اگر عهدي که با ملت در قالب ارائه برنامه براي اداره کشور بسته شده است به صورت جامع و کامل محقق شود نتايج بسياري خوبي را به همراه خواهد داشت.

وي تاکيد کرد: توسعه متوازن و همه جانبه نياز اصلي کشور است و رسيدن به توسعه پايدار ايجاد اشتغال و بهبود معيشت مردم و نسل هاي آينده را نيز به دنبال خواهد داشت.

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها